Men en W140 går ju inte att jämföra med t.ex. en 560 SEC. Varför ta en av Mercas sämre modeller som jämförelse?
Jag kanske ska jämföra w140 med min egen w212 så kanske det är blir mer rättvist, eran kommer aldrig tillbaka i mercas fall då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men en W140 går ju inte att jämföra med t.ex. en 560 SEC. Varför ta en av Mercas sämre modeller som jämförelse?
Jag håller inte medKom igen nu snälla. KS är ett jättetrevlig forum. Låt det förbli så. Nästa tråd du startar bör tillföra något till forumet och inte det motsatta. Jag lovar dig att du i slutändan kommer bli belönad om du lyder mitt råd. KS är faktiskt ett oerhört bra forum som kommer ge dig mycket glädje.
Jag kanske ska jämföra w140 med min egen w212 så kanske det är blir mer rättvist, eran kommer aldrig tillbaka i mercas fall då.
Tack för ditt svar ( en av få sakliga).
Tvärsnitt av klockintresserade i Sverige, vilka annars?Tvärsnitt av Sveriges befolkning ekonomiskt sett...
med tanke på vad som spenderas på klockor (och inte vilka klockor som helst) här?
Eller så har du rätt, fast då är det många här inne med rätt rubbade prioriteringar...
Först av allt man kollar inte hastigt på en Portuguese 7 day, man tittar länge och ofta. Dessutom har du fel, men vem ör jag att berätta det för digDatumet är helt felplacerat enligt mig. Ibland tror man att man ser urtavlans siffror fast det är datumet. Blir helt konstigt när datumet är t.ex. när man kollar som hastigast.
Det beror på vem som betalar!
Han kastar pärlor...
Pappa betalar.
Först av allt man kollar inte hastigt på en Portuguese 7 day, man tittar länge och ofta. Dessutom har du fel, men vem ör jag att berätta det för dig![]()
Så du hänger här fortfarande. Trodde du ansåg att tråden var meningslös. Vilken skojare
Det är du som är skojaren... Eller trollet...
Kan inte låta bli va![]()
Jag vill nå 2000 inlägg asap.
Nu kanske jag tog i men många upplevde W140 som aningen svullen men jag förstår din jämförelse. Bilarna var helt klart speciella för sin tid. När man ser en S-klass idag så höjer man inte speciellt mycket på ögonbrynen tyvärr (såvida det inte är en S65 AMG).
Ja AMG är ju AMG! Funderar på ett fabriksbesök 2015![]()
Detta gör att Rolex inte är för mig
![]()
Detta gör att Rolex inte är för mig
![]()
Vilket märke är för dig?
Men vänta nu, gör en modell ett märke?Detta gör att Rolex inte är för mig
![]()
Men vänta nu, gör en modell ett märke?nu är det dagisnivå
Men vänta nu, gör en modell ett märke?nu är det dagisnivå
Det är ett troll.
Det är ett troll.
Du trollar i min tråd
Jag horar friskt efter fler inlägg för att komma in på hyllan men du är faktiskt snäppet värre![]()