Japp! Har varit tvärilsk i en vecka nu..Du är bara arg för att din semester är slut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp! Har varit tvärilsk i en vecka nu..Du är bara arg för att din semester är slut![]()
Det där är faktiskt häst mot folkgrupp.
Japp! Har varit tvärilsk i en vecka nu..![]()
Armbandsur öht. Förstår inte hypen?
Nä man kommer hit med önskan att få lära sig en massa om väggklockor och möts av idel vurm för armbandsur...
Personligen tycker jag att det borde blivit det för länge sedan. Hade sparat oss en massa besvär...Bara en tidsfråga innan det här blir en hesttråd...
Någon gång måste även jag säga ifrån och jag blev förbannad. Tar tillbaka det men attityden bland några i denna tråd är inte värt min tid och detta blir mitt sista inlägg här.
Ps. Rolex är fula
Nä, men hela idén med ett diskussionsforum bygger på att man kan förklara vad man tycker och framför allt _varför_ man tycker det. En tråd där varje fråga besvaras med att "Det är yttrandefrihet i det här landet och jag behöver inte förklara mig!!11" blir snabbt rätt trist.
Jag tycker att trådstarten är sopig och behöver varken motivera varför eller få tillåtelse att tycka det.
VA??!!??!!:-o Prisa Gud och forumledningen i så fall!!!;-)Allt jag undrar är var Den Stora Paketöppningstråden är. Har den äntligen slopats?
Allt jag undrar är var Den Stora Paketöppningstråden är. Har den äntligen slopats?
VA??!!??!!:-o Prisa Gud och forumledningen i så fall!!!;-)
Å fan den är ju inte där! ping Denke
De har bara tagit bort den temporärt för att göra mig glad...Antar att de gjorde det bakom ryggen på oss när alla var upptagna med den här tråden! KS blev precis ännu bättre!
De har bara tagit bort den temporärt för att göra mig glad...
Förstår inte hypen jag heller. Och inte tycks den gå över.
Men jag har bara spanat in Rolex sedan slutet av sjuttiotalet... och det dröjde till andra halvan av åttiotalet innan jag kunde trä en Oyster runt handleden, så vad vet jag...
Minns f ö när JlC MC kom. Var nog den modellen som hjälpte Jaeger att få fart på försäljningen. Eleganta klockor. Synd bara att de inte kunde hålla mot storlekshetsen...
mvh A
Bra tanke av cheferna. Så sur som du är nu när du börjat jobba igen, själv ligger jag i sängen med en godispåse och fortsätter min över två månader långa semester...
Den är kvar. Men den är inte klistrad längre.![]()
Den är kvar. Men den är inte klistrad längre.![]()
Juste, jag driver kanske jag borde tillägga
Det är ok allihopa, ta av tjäran från brännarenJuste, jag driver kanske jag borde tillägga
Fick lite frågor i PM om tips på suspekta AA sajter. Skickade de vidare till anonyma alkoholister, gjorde jag rätt?De som inte fattar...![]()
Fick lite frågor i PM om tips på suspekta AA sajter. Skickade de vidare till anonyma alkoholister, gjorde jag rätt?
Tjäran är ännu varm..Jag tycker att du outar de som skickade till dig!