Nej det gör jag inte inget körkortFet GMT!! Flyger du med den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej det gör jag inte inget körkortFet GMT!! Flyger du med den?
Jag förstÄrNej det gör jag inte inget körkort
Jobbade tidigare med/runt om flygen, rattade dÄ en Breitling B-1 samt en GMT colt.Jag förstÄr
GRYM!!! line up.Har aldrig anvÀnt mig av GMT-funktionen, men gillar klockorna
Du gör som du vill, men jag vill inte ha en obekvÀm klocka. Lume och lÀnkjustering Àr överskattat och sitter i huvudet, samma sak med repor.Haha Det som nyare föll pÄ sist var klumpig och obekvÀm. Gamla vann pÄ att den kÀndes mycket bekvÀmare pÄ armen och pÄ överlÀgsen charm..
HÀrligt!!! SjÀlv fÄr man nöja sig med DCS och brukar ha GMT pÄ migJobbade tidigare med/runt om flygen, rattade dÄ en Breitling B-1 samt en GMT colt.
Men du vill ÀndÄ byta upp dig för fungerande lume, bÀttre clasp och orepigt glas?
Du gör som du vill, men jag vill inte ha en obekvÀm klocka. Lume och lÀnkjustering Àr överskattat och sitter i huvudet, samma sak med repor.
Isf kan du skicka ett PM till mig, sÄ fÄr du min adress - och dit kan du skicka pepsin.Pepsin kanske fÄr vila nÄgra dagar för att testa nya Apple watch series 4, tÀnk om man pendlar över?
Att kunna justera lÀnken Àr alltsÄ en dÄlig sak, och de som behöver göra det har bara fÄtt för sig det?Du gör som du vill, men jag vill inte ha en obekvÀm klocka. Lume och lÀnkjustering Àr överskattat och sitter i huvudet, samma sak med repor.
heheh, ett delikat problemPepsin kanske fÄr vila nÄgra dagar för att testa nya Apple watch series 4, tÀnk om man pendlar över?
Jag skrev överskattat, inte dÄligt. Det handlade ju om att byta till en helt annan klocka sÄ jag menar att man fÄr rannsaka sig sjÀlv lite - Àr det verkligen viktigt eller bara en sÄn dÀr grej man fÄtt för sig för att man Àr lite rastlös?Att kunna justera lÀnken Àr alltsÄ en dÄlig sak, och de som behöver göra det har bara fÄtt för sig det?
Mjo, om jag numera tycker att den nya kÀnns bekvÀm pÄ armen. Vet inte om min armkÀnsla kanske Àndrats.
Det Àr mest nÀr den lÀgger sig sÄ hÀr som man blir lite smÄtt irriterad:
Easylink Àr inget som lockar mig direkt.
TÀnkte testa med nato och se hur jag gillar det. Verkar inte vara sÄ mÄnga som kör det hÀr pÄ KS. Alla Rolexnerds Àr sÄ kÄta pÄ stÄl
Att kunna justera lÀnken Àr alltsÄ en dÄlig sak, och de som behöver göra det har bara fÄtt för sig det?
Med risk för att trampa nÄgon pÄ tÄrna..Jag skrev överskattat, inte dÄligt. Det handlade ju om att byta till en helt annan klocka sÄ jag menar att man fÄr rannsaka sig sjÀlv lite - Àr det verkligen viktigt eller bara en sÄn dÀr grej man fÄtt för sig för att man Àr lite rastlös?
Mumma! Vad Àr det för referens?I sitt rÀtta element.
16710Mumma! Vad Àr det för referens?
Galet! Finns ett finare ex pÄ auktionsverketBra pensionsförsÀkring.
Blir ju lite mer diskret. En kompis tyckte att min pepsi var nÄgot han hade kunnat haft nÀr han seglade...
Har alltid tyckt att Pepsin Àr bÀst, men undrar om inte Coke Àr snÀppet vassare ÀndÄ. Iallafall denna Ärstid
Nej. Nej. Nej.
Har alltid tyckt att Pepsin Àr bÀst, men undrar om inte Coke Àr snÀppet vassare ÀndÄ. Iallafall denna Ärstid
Blir ju lite mer diskret. En kompis tyckte att min pepsi var nÄgot han hade kunnat haft nÀr han seglade...
Vissa dagar tycker man si och andra tycker man sÄ, vilken tur att det Àr sÄ lÀtt att byta emellan dÄ!Nej. Nej. Nej.