Efter en lÄng vÀntan...
Har haft ögonen öppna nu i ett Är efter en begagnad Jubilee 62510H/50-502T lÀnk
Idag tog jag saken i egna hÀnder och köpte en ny ifrÄn AD! Hoppas den dyker upp lagom till helgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Efter en lÄng vÀntan...
Har haft ögonen öppna nu i ett Är efter en begagnad Jubilee 62510H/50-502T lÀnk
Idag tog jag saken i egna hÀnder och köpte en ny ifrÄn AD! Hoppas den dyker upp lagom till helgen
Snyggt, slÀng upp lite bilder nÀr du monterat det!
Efter en lÄng vÀntan...
Det Àr för att ÀndlÀnkar mÀrkta 502T med tillhörande bandstift egentligen Àr avsedda för klockor utan lugholes. Du kan fortsÀtta anvÀnda dina gamla stift.
Fick ett par springbars till lÀnken som Àr kortare Àn dom jag hade tidigare min första tanke Àr att dom kÀnns fel? Eller Àr dessa korrekta för lÀnken? Har aldrig bytt lÀnk tidigare varav min frÄga!
Ăr det? Jag tĂ€nker att beg och ANVĂNDA gĂ„r norr om 150k, dĂ„ kanske en oanvĂ€nd som bara provats i butik kan vara vĂ€rd de dĂ€r 10, 15 extra, För att fĂ„ vara första och enda bĂ€rare tĂ€nker jag. Om man tĂ€nkt att ha den kvar som keeper sĂ„ köpte jag hellre "nytt" för 170k Ă€n anvĂ€nt av nĂ„gon annan en mĂ„nad/tvĂ„ för 160k..
Med tanke pĂ„ att de flesta nya ligger pĂ„ 160k eller under, sĂ„ tycker jag att 168 Ă€r dyrtĂr det? Jag tĂ€nker att beg och ANVĂNDA gĂ„r norr om 150k, dĂ„ kanske en oanvĂ€nd som bara provats i butik kan vara vĂ€rd de dĂ€r 10, 15 extra, För att fĂ„ vara första och enda bĂ€rare tĂ€nker jag. Om man tĂ€nkt att ha den kvar som keeper sĂ„ köpte jag hellre "nytt" för 170k Ă€n anvĂ€nt av nĂ„gon annan en mĂ„nad/tvĂ„ för 160k..
Om man ÀndÄ ska slanta upp dessa pengar och Àr ute efter en keeper.
Mina tankar iaf.
Ăven om jag aldrig skulle betala 150k + för just den hĂ€r klockan, det Ă€r den inte vĂ€rd FĂR MIG, Ă€ven om jag gĂ€rna skulle ha en.
Edit: nu vet jag iofs inte om just denna var oanvÀnd.
Mvh
Ok ok, dÄsÄ, dÄ var det dyrt. DÄ hÄller jag med.Med tanke pÄ att de flesta nya ligger pÄ 160k eller under, sÄ tycker jag att 168 Àr dyrt
Denna finns dessutom för 160k helt ny i Sverige via kÀnd GrÄis
https://www.chrono24.se/rolex/rolex-gmt-master-ii-ceramic-date-pepsi-126710blro--id8851630.htm
Riktigt bra!
Nu har jag fÄtt kÀnna pÄ nÄgra timmar och nu Àr jag nöjd som fasiken!
Ah. Antar att det finns en anledning till att man inte ser den sĂ„ ofta pĂ„ RubberB dĂ„ Vore dock kul att testa.16710 gör sig överlĂ€gset bĂ€st pĂ„ lĂ€nk. ĂverlĂ€gset.
Snyggt
Efter en lÄng vÀntan...
Snyggt...hÀr Àr en bild pÄ min.
Nu har jag fÄtt kÀnna pÄ nÄgra timmar och nu Àr jag nöjd som fasiken!
SÄg att det lÄg en pÄ blocket!Om nÄgon hÀr vill bli av med sin 16700/16710, hojta gÀrna till!
SÄg att det lÄg en pÄ blocket!
https://www.blocket.se/vi/81767900.htm
FörstÄr dig, denna kÀnns dock lite bÀttre dÄ den har bÄde Àkthetsintyg och servicekvitto!Yes, har bett om bÀttre bilder. Men drar mig för att köpa av Blocket-sÀljare...
FrÀsigt med superjubilee pÄ femsiffrigNu Àr det fest, fick mitt jubilee idag, den med stÄl och vanlig clasp.
FrÄn vÀnster: superjubilee(favorit), tvÄton, och jubilee.
Lite franken, men jag har oyster lÀnken kvar utifallFrÀsigt med superjubilee pÄ femsiffrig
VÀldigt fin! SlÀng gÀrna in lite handledsskott.Root Beer, Clint Eastwood, Tiger eye eller enkelt og greit Rolex GMT Master II 16713
Goooooood helg!