Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
I det trÀsket har jag varit men man mÄste falla till botten innan man kan resa sig igen.JPM Àr grym, men tar betalt för det..
F.ö Àr 1675 svÄr att matcha pÄ band, helt rÀtt vÀg att gÄ att inte försöka matcha-matcha som vissa gör med typ mörkblÄ mockaband med blÄ och röda sömmar
Snygg bild pÄ en snygg klocka! Klart som korvspad att du ska behÄlla den!
Hej, mitt första vintage köp, bortrÀknat frÄn Rolex som man började köpa pÄ 80-90 talet, synd att man ej behöll och tripplade vÀrdet, hur som haver , flippade min 116710 hÀromveckan, men suget blev för stort, 1675 kÀnns mkt nice, speciellt lÀnken , tavlan, bezel, allt faktiskt, ni vet hur det Àr första dgn efter köp
Nej, ingen aning...hÀr kommer min kompis, frÄn -84 om jag inte minns helt fel.Hej, mitt första vintage köp, bortrÀknat frÄn Rolex som man började köpa pÄ 80-90 talet, synd att man ej behöll och tripplade vÀrdet, hur som haver , flippade min 116710 hÀromveckan, men suget blev för stort, 1675 kÀnns mkt nice, speciellt lÀnken , tavlan, bezel, allt faktiskt, ni vet hur det Àr första dgn efter köp
Valfri Rolex AD eller kanske pĂ„ k&sĂr pĂ„ jakt efter jubilee till min 16700, nĂ„gon som har tips pĂ„ vart jag kan hitta detta?
HÄller utkik pÄ KS, om man köper av AD, Àr den tidsenlig dÄ?Valfri Rolex AD eller kanske pÄ k&s
Ja den fanns vÀl med bÄde oyster samt jubilie 62510 nÀr den sÄldes ny...sÄ den lÀnken borde kunna bestÀllas tÀnker jag?HÄller utkik pÄ KS, om man köper av AD, Àr den tidsenlig dÄ?
Listar typ 11,7k hos Rolex AD har jag för mig. Ligger Ă€ven rĂ€tt dyrt begade om de ska vara tighta och opolerade!Ăr pĂ„ jakt efter jubilee till min 16700, nĂ„gon som har tips pĂ„ vart jag kan hitta detta?
Ja den fanns vÀl med bÄde oyster samt jubilie 62510 nÀr den sÄldes ny...sÄ den lÀnken borde kunna bestÀllas tÀnker jag?
Tack för svaren! Ska kolla upp detListar typ 11,7k hos Rolex AD har jag för mig. Ligger Àven rÀtt dyrt begade om de ska vara tighta och opolerade!
Köper du en ny blir den sÄklart inte tidsenlig med din klocka, men lÀnken Àr likadan som din klocka sÄldes med iallafall
Klockrena bilder..
Fel trÄd vaLÀttlagat i kvÀll
Yep...men nu sÄ...Fel trÄd va
Skarp!
SĂ€lj! VĂ„ga ta beslutet.