Gudskelov har jag mer Àn 10 Är till pensionenSamma story hos mÄnga handlare. Bara slanta premium
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gudskelov har jag mer Àn 10 Är till pensionenSamma story hos mÄnga handlare. Bara slanta premium
Om man fÄr lov och frÄga...fick du din till list?Samma story hos mÄnga handlare. Bara slanta premium
DÄ kanske det blir lagom med en 136710. Superjubilee med easylink och 96h gÄngreservGudskelov har jag mer Àn 10 Är till pensionen
Inte mycket alls, jag skulle inte betala mer för detta iallafall!Ăr det nĂ„gon som har koll pĂ„ hur pass âpremiumâ swiss only tavlorna Ă€r pĂ„ sena 16700? Tacksam för input!
Tackar,1675an..Àr den egen designad med blÄ tavla och blÄa visare? skoj kombo.
Och grattis till 16753
Sett det ocksÄ. 7 stycken uppe!Verkligen"haglar" 126710 pÄ blocket nu..
Verkligen"haglar" 126710 pÄ blocket nu..
Hypen Àr över, lÄgkonjukturen is coming!Sett det ocksÄ. 7 stycken uppe!
Ja.. Ăven om man hittar en AD som Ă€r villig att sĂ€tta upp dig pĂ„ "listan" sĂ„ Ă€r det vĂ€l en uppskattad vĂ€ntetid pĂ„ ca 12 Ă„r?Samma story hos mĂ„nga handlare. Bara slanta premium
Boetten ser topp ut.Uret vitage?
Vad sÀger den samlade truppn om detta ex, Àr lite utanför min "comfort zone"
Tycker det finns en del som kÀnns sÄdÀr, typ bezel utbyt etc?? dÀrför behöver jag lite rÄd av KS bröderna...
https://www.uretvintage.se/rolex-gmt-master-ii-coke-bezel-pv-316777.html
Fel sorts springbar?Du tycker inte det ser skumt ut att spring barsen sticker ut?
Uret vitage?
Vad sÀger den samlade truppn om detta ex, Àr lite utanför min "comfort zone"
Tycker det finns en del som kÀnns sÄdÀr, typ bezel utbyt etc?? dÀrför behöver jag lite rÄd av KS bröderna...
https://www.uretvintage.se/rolex-gmt-master-ii-coke-bezel-pv-316777.html
Jo, man tackarEvighetskalender ???
RÞdt og blÄtt =
En frÄga till GMT proffsen:
Tiger Eye, Eye of the tiger, ojo Del tigre osv...kÀrt barn har mÄnga namn.
Ăr det för ALLA GMT med brun tavla?
Eller ligger det mer i det?
Nu Ă€r du precis spot on min frĂ„gestĂ€llningKan ha fel men Ă€r inte Tiger Eye egentligen helguldaren, eventuellt har det bara med fĂ€rgen pĂ„ insertet att göra, finns ju dels âhelbruntâ insert och âgul/bruntâ. De med brun tavla och gul/brunt insert kallas vĂ€l oftast root beer.
Min bedömning lĂ„g i att jag trodde kriteriet var gmt, brun dial, gul/brunt insert, helguld.Kan ha fel men Ă€r inte Tiger Eye egentligen helguldaren, eventuellt har det bara med fĂ€rgen pĂ„ insertet att göra, finns ju dels âhelbruntâ insert och âgul/bruntâ. De med brun tavla och gul/brunt insert kallas vĂ€l oftast root beer.