Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Myyyycket fin grattis till den!Lite fler bilder pÄ 16760 med vettig kamera.
Hösten Àr ocksÄ ok!
Helt ok!!!
Gratis till den, galet fin patina!Lite fler bilder pÄ 16760 med vettig kamera.
16710 och nej, givetvis inte. Om jag hellre haft en dykare skulle jag vÀl köpt en?Vet att det Àr en subjektiv frÄga och att smaken Àr som... MEN vilken GMT "is the sh*t", enligt dig och hade du hellre köpt en dykare?
Vet att det Àr en subjektiv frÄga och att smaken Àr som... MEN vilken GMT "is the sh*t", enligt dig och hade du hellre köpt en dykare?
Gissar att du funderar pÄ antingen en 116710LN eller en 116710BLNR?Vet att det Àr en subjektiv frÄga och att smaken Àr som... MEN vilken GMT "is the sh*t", enligt dig och hade du hellre köpt en dykare?
Jag tycker 1675 Àr coolast, men 16750 med matt tavla Àr typ lika bra och inte fullt sÄ dyr. Sexsiffrig Àr bra om du vill ha en dykare dÄ de Àr lite klossigare som en dykare bör vara.Vet att det Àr en subjektiv frÄga och att smaken Àr som... MEN vilken GMT "is the sh*t", enligt dig och hade du hellre köpt en dykare?
Vill inte seNÄgon som har testat 126710blro pÄ lÀderband?
Lite sanning i det men det Àr ju lÀderband man förmodligen kommer ha den pÄ om 40 Är nÀr lÀnken Àr helt död.Vill inte se
Man köper ny lÀnkLite sanning i det men det Àr ju lÀderband man förmodligen kommer ha den pÄ om 40 Är nÀr lÀnken Àr helt död.
Ja eller sÄ har man kastat in handduken..Man köper ny lÀnk
1675an..Àr den egen designad med blÄ tavla och blÄa visare? skoj kombo.1675 fick en kompis igÄr 16753
TÀmligen sÀker pÄ att det speglas frÄn en skÀrm eller dylikt1675an..Àr den egen designad med blÄ tavla och blÄa visare? skoj kombo.
Och grattis till 16753
Okej.det ser ut som en 16613 tavla o visaren frÄn en 116622 Rhodium.TÀmligen sÀker pÄ att det speglas frÄn en skÀrm eller dylikt
Samma story hos mÄnga handlare. Bara slanta premiumFyller jÀmnt om nÄgra Är och tÀnkte att denna kunde varit en kul gÄva. TyvÀrr kunde inte min hovleverantör garantera leverans/skrivas pÄ lista