Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Glida runt med GMT!! Saknar sommaren redan!!!
62510H/50 och 502/502TVilken jubileelÀnk/ar samt ÀndfÀsten passar 16700?
Grymt, tackar62510H/50 och 502/502T
Nej en 116710LNĂr det en Carrera GTS?
VĂ€ldigt snygg
Coke kÀnns underskattad bland alla Pepsi, framförallt efte att den moderna Pepsin slÀpptes.VÀldigt snygg
Coke kÀnns underskattad bland alla Pepsi, framförallt efte att den moderna Pepsin slÀpptes.
FÄr vi se en Coke nÀsta Är frÄn Rolex tro?
HÄller helt med dig, men tror tyvÀrr inte rolex kommer ta fram nÄgon nÀsta Är. Men vem vet, dem gjorde ju fina framsteg med GMT i Är. SÄ varför inte
LÄter troligt, hade önskat mig en modern keramik-Coke med mer slimmad boett likt en 5-siffrig och möjlighet till bÄde helborstad Oyster med glidelock och superjubileeSlÀpper dem en Coke dödar dem sin egna pepsi hype, vore lite konstigt om dem slÀpper redan... dock om nÄgra Är kommer det sÀkert en, vore grymt i alla fall.
LÄter troligt, hade önskat mig en modern keramik-Coke med mer slimmad boett likt en 5-siffrig och möjlighet till bÄde helborstad Oyster med glidelock och superjubilee
Rimligt, njaaaee..
Coke i platina. Kul grejSlÀpper dem en Coke dödar dem sin egna pepsi hype, vore lite konstigt om dem slÀpper redan... dock om nÄgra Är kommer det sÀkert en, vore grymt i alla fall.
Det vore nĂ„got. Ănnu en toolwatch i platina...Coke i platina. Kul grej
Jag gillade att det inte avveks frÄn Àmnet, Àven om bilen Àr riktigt trevlig!Tror han kan ha tÀnkt pÄ bilen
Mvh
Mycket trevlig!
Grym, den skulle man kunna ge ena handen för!True 1675 Rootbeer matt nippledial frÄn 1970 med nyinskaffade jubilee 62523 ..
Magi! Mycket fin!True 1675 Rootbeer matt nippledial frÄn 1970 med nyinskaffade jubilee 62523 ..
Köp till en jubiléelÀnk?Det Àr hög tid att nÄgon av er lÄter eran 16710 med jubilee gÄ vidare till tex mig.
PMa!!!
Edit:
Min gamla Àr klockan jag aldrig skulle ha sÄlt!!