Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det stĂ€mmer En 991.2 GTS. Riktigt grym bil!! Hur sĂ„g du att det va en GTS?Ăr det en Carrera GTS?
Mockaratten?Det stÀmmer En 991.2 GTS. Riktigt grym bil!! Hur sÄg du att det va en GTS?
Pepsi, alltid pepsiDetta nyförvÀrv tittar in i trÄden. Första Rolex för mig. Nu bara att fundera över Coke eller Pepsi
Sjukt snygg
Det stÀmmer En 991.2 GTS. Riktigt grym bil!! Hur sÄg du att det va en GTS?
GMT gör sig bra nÀr man cruisar i solen!!!
VĂ€rldens snyggaste klocka i mitt tycke. För alltid min keeper oavsett allt annat som gör touch and goâs i min klocklĂ„da.
Gud va kul idag ska jag fota lite i dagsljus, dÄ blir det fantastiska bilder.Lite kul försöka fota lite
AR kommer nog aldrig hÀnda.NÄgon som har koll pÄ nÀr de slÀnger in 70h reserv och kanske AR? man blir ju lite kn**ad över att pynta över 100ingen för en Batman (t.ex) för att fÄ reda pÄ senare att modellen ska uppgraderas till just det alla söker.. kommer detta ngnsin hÀnda?
Mmm, blir spÀnnande att se vad de slÀpper pÄ nÀsta Basel. Jag tror pÄ ny tvÄton!NÄgon som har koll pÄ nÀr de slÀnger in 70h reserv och kanske AR? man blir ju lite kn**ad över att pynta över 100ingen för en Batman (t.ex) för att fÄ reda pÄ senare att modellen ska uppgraderas till just det alla söker.. kommer detta ngnsin hÀnda?
Ser bra
Japp sÀtt och provat! Otrolig irl! Riktigt bra fÀrgkombo! Mycket bÀttre Àn svart tavlaNu Àr jag överhuvudtaget inte pÄ gÄng att skaffa ny klocka men jag börjar gilla denna. Var lite osÀker pÄ fÀrgkombination frÄn början men den har börjat vinna över mig. NÄgon som har sett/provat?