Fint exemplar du fĂ„tt tag pĂ„!Isnât she lovely
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fint exemplar du fĂ„tt tag pĂ„!Isnât she lovely
![]()
![]()
16710 Coke idag![]()
![]()
SÄ jÀkla bra den dÀr!Pcg -61
![]()
Vad skulle ni GMT-fantaster sÀga Àr ett rimligt pris för en jubiléelÀnk till 16710/16700?
Det rör sig alltsÄ om en 62510H/50 med 502T-ÀndlÀnkar, uttagen hos AD sommaren -18 och mkt sparsamt anvÀnd.
Tacksam för input.
Varför messar du inte mig?Vad skulle ni GMT-fantaster sÀga Àr ett rimligt pris för en jubiléelÀnk till 16710/16700?
Det rör sig alltsÄ om en 62510H/50 med 502T-ÀndlÀnkar, uttagen hos AD sommaren -18 och mkt sparsamt anvÀnd.
Tacksam för input.
Vad skulle ni GMT-fantaster sÀga Àr ett rimligt pris för en jubiléelÀnk till 16710/16700?
Tacksam för input.
Eller mig? Blev precis med 16710Varför messar du inte mig?
Listar vÀl 11,5k om jag inte minns fel sÄ en nÀstan ny lÀnk bör vÀl kosta strax under 10k.Vad skulle ni GMT-fantaster sÀga Àr ett rimligt pris för en jubiléelÀnk till 16710/16700?
Tacksam för input.
NÀ, jag köpte klockan av honom sÄ nu fÄr han levereraBudgivning ordnad @Sivlia![]()
Retas bara med @Fixxxer vet hur lÀnge han letat lÀnk. Jag köper nog nytt om det blir aktuellt.![]()
Tror faktiskt att jubbet fÄr stanna, kan alltid vara bra att ha. Ville mest ha en fingervisning om vÀrdet dÄ jag tycker att priserna har spretat lite det senaste![]()
SkÀrpa sig nuTror faktiskt att jubbet fÄr stanna, kan alltid vara bra att ha. Ville mest ha en fingervisning om vÀrdet dÄ jag tycker att priserna har spretat lite det senaste![]()
Vad Àr det för dÄre som sÀljer den för 73k?
Uretvintage.se till migVad Àr det för dÄre som sÀljer den för 73k?
Bra köp, bara att gratuleraUretvintage.se till mig![]()
Dom har en fin oq 19018. @marlun gamla för bra pris ocksÄ. Mest för dyrt skit annars. Den hÀr har legat sen somras/höstasBra köp, bara att gratulera
Man kanske ska lÀgga bevakning pÄ uretvintage![]()
Dom har en fin oq 19018. @marlun gamla för bra pris ocksÄ. Mest för dyrt skit annars. Den hÀr har legat sen somras/höstas
Yes. RÀknar med ev serviceDu lÀste lÀngst ned om gÄngavvikelsen va?
Bra köp oavsett! TÀnkte bara upplysa![]()
Konstigt att ingen klippt den tidigare, hade jag inte redan haft en 16710 hade jag varit vÀldigt glad i det köpetDom har en fin oq 19018. @marlun gamla för bra pris ocksÄ. Mest för dyrt skit annars. Den hÀr har legat sen somras/höstas