• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

13187996-E68B-4AD9-B8F0-989EA9859B36.jpeg

Hur gÄr man tillvÀga för att köpa en jubilee bracelet? Har sjÀlv en gmt blnr och det ser ju riktigt fint ut med jubilee pÄ den. Knallar man in pÄ en AD och köper en eller? DÄlig koll pÄ detta hehe
Verkar vara lite olika har jag förstÄtt. Vissa vill vÀl att man Àger en modell som gÄr att köpa med SJ. Bara gÄ in och frÄga.
Jag köpte dock min hÀr genom en köpesannons.

Besides att skriva som du gör Àr att dumförklara typ halva de som skriver i den hÀr trÄden som kör med sex-siffriga GMT, sjukt respektlöst
Om man Àr lÀttkrÀnkt ja......tar man Ät sig av vad som skrivs .....pÄ internet.....om ett dött objekt man Àger.......ja dÄ Àr nog sjÀlvkÀnslan nÄgot FUBAR......dessutom har V ju rÀtt.....

Senast Àndrad:
Efter 30 Ärs daglig anvÀndning sÄ var det dax för en service av min gmt 16700. Fick tillbaka den förra veckan, bytte glas ring och lite annat dÄ kör vi lite bilder!

Tillbaka
Topp