Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fint exKrispig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket bra, grattis!Krispig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sweet!! Grattis till pÀrlan!
Fint ex![]()
Tack. Nöjd! Bortstningen/poleringen stÀmmer. Följande bild Àr inte min men likadan yta finns pÄ mina bandhorn vilket annars brukar bli bortpolerad vid poleringMycket bra, grattis!![]()
Snygg! Vad Àr det för Ärtal pÄ den?Krispig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snygg! Vad Àr det för Ärtal pÄ den?
Tackar! Bra skick gör sÄ jÀkla mycketRiktigt fin, grattis!![]()
Meh! Panik! Nu mÄste jag ju Äka direkt hem och kolla min.Tack. Nöjd! Bortstningen/poleringen stÀmmer. Följande bild Àr inte min men likadan yta finns pÄ mina bandhorn vilket annars brukar bli bortpolerad vid polering![]()
Hehe sorry men brukar vara en rÀtt bra tellMeh! Panik! Nu mÄste jag ju Äka direkt hem och kolla min.
/B
Jag har sett polerade exemplar dÀr undersidan Àr helt intakt som bilden du la upp. Betyder inte sÄ mkt egentligen. NÄgot som ofta avslöjar en polerad klocka Àr dom blankpolerade delarna som inte Àr helt slÀta samt kronskydden. Dom ska vara riktigt skarpa i kanterna.Hehe sorry men brukar vara en rÀtt bra tell![]()
Absolut men den linjen brukar oftast poleras bort. Borstningen, lugghÄlen och kronskydden brukar visa vÀldigt mycket annars imoJag har sett polerade exemplar dÀr undersidan Àr helt intakt som bilden du la upp. Betyder inte sÄ mkt egentligen. NÄgot som ofta avslöjar en polerad klocka Àr dom blankpolerade delarna som inte Àr helt slÀta samt kronskydden. Dom ska vara riktigt skarpa i kanterna.
Jag har sett polerade exemplar dÀr undersidan Àr helt intakt som bilden du la upp. Betyder inte sÄ mkt egentligen. NÄgot som ofta avslöjar en polerad klocka Àr dom blankpolerade delarna som inte Àr helt slÀta samt kronskydden. Dom ska vara riktigt skarpa i kanterna.
Absolut men den linjen brukar oftast poleras bort. Borstningen, lugghÄlen och kronskydden brukar visa vÀldigt mycket annars imo
Haha din klocka Àr fin oavsettSluta nu!
Ă tminstone tills jag kommer hem.
/B
SvÄrt att hitta Àldre ex som ej Àr polerade idagslÀget. Denna Àr dÀremot orörd, -1986.Haha din klocka Àr fin oavsett
VÀldigt fÄ klockor Àr helt opolerade idag.
VÀldigt bra caseSvÄrt att hitta Àldre ex som ej Àr polerade idagslÀget. Denna Àr dÀremot orörd, -1986.![]()
![]()
Sjukt. Ăr det din? Grattis i sĂ„ fall!SvĂ„rt att hitta Ă€ldre ex som ej Ă€r polerade idagslĂ€get. Denna Ă€r dĂ€remot orörd, -1986.![]()
![]()
OcksÄ vÀldigt bra case! Den klockan har jag ocksÄ ÀgtNÀr vi ÀndÄ Àr inne pÄ case. Vad tror ni om min? (93-94)
![]()
![]()
![]()
Du Àr och kladdar pÄ varenda gmtOcksÄ vÀldigt bra case! Den klockan har jag ocksÄ Àgt![]()
Ankdammen Àr inte sÄ storOcksÄ vÀldigt bra case! Den klockan har jag ocksÄ Àgt![]()
Now we talking1675 pcg -61
![]()
Fortfarande forumets bÀsta GMT i mitt tyckte1675 pcg -61
![]()