• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

1F7E7DA2-AB66-42E1-8EB7-0D770B378296.jpeg

Jag har sett polerade exemplar dÀr undersidan Àr helt intakt som bilden du la upp. Betyder inte sÄ mkt egentligen. NÄgot som ofta avslöjar en polerad klocka Àr dom blankpolerade delarna som inte Àr helt slÀta samt kronskydden. Dom ska vara riktigt skarpa i kanterna.
Absolut men den linjen brukar oftast poleras bort. Borstningen, lugghÄlen och kronskydden brukar visa vÀldigt mycket annars imo

Jag har sett polerade exemplar dÀr undersidan Àr helt intakt som bilden du la upp. Betyder inte sÄ mkt egentligen. NÄgot som ofta avslöjar en polerad klocka Àr dom blankpolerade delarna som inte Àr helt slÀta samt kronskydden. Dom ska vara riktigt skarpa i kanterna.

Absolut men den linjen brukar oftast poleras bort. Borstningen, lugghÄlen och kronskydden brukar visa vÀldigt mycket annars imo

Sluta nu! :rage:
Åtminstone tills jag kommer hem.
/B

• Like
Reactions: S.N
Tillbaka
Topp