Charles_
Guld
SvÄrslagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SvÄrslagen!
Dum frÄga kanske, men görs inserts Ät 16710 idag? Dvs. kopior i t.ex Kina. Eller köper man gamla original som Àr i omlopp?
Dags att bleka det nya insertet i Spanien
Du köper frÄn ADDum frÄga kanske, men görs inserts Ät 16710 idag? Dvs. kopior i t.ex Kina. Eller köper man gamla original som Àr i omlopp?
Tack för svar. SÄ AD köper nytillverkade frÄn Rolex?Du köper frÄn AD
Borde vara sÄ.Tack för svar. SÄ AD köper nytillverkade frÄn Rolex?
Precis. Köpte mitt frÄn AD. De gör bÄde insert och armband Ät de 5 siffriga modellerna fortfarande tror jag. Med det sagt vet jag inte om det Àr NOS dem sÀljer, dÄ det armband jag köpte har en clasp code frÄn 2010, men skulle tro att det fortfarande tillverkas..Tack för svar. SÄ AD köper nytillverkade frÄn Rolex?
Tack för svar! Har precis köpt en 16710 hÀr pÄ forumet och vÀntar med spÀnning tills jag fÄr den pÄ söndag. DÀrav intresset för inserts.Precis. Köpte mitt frÄn AD. De gör bÄde insert och armband Ät de 5 siffriga modellerna fortfarande tror jag. Med det sagt vet jag inte om det Àr NOS dem sÀljer, dÄ det armband jag köpte har en clasp code frÄn 2010, men skulle tro att det fortfarande tillverkas..
Grymt! Jag har fortfarande mitt blekta original som finns lite lĂ€ngre bak i trĂ„den, men kul att âbörja omâ och fĂ„ den att se sprillans ny ut. Njut av klockan, den Ă€r fantastisk!Tack för svar! Har precis köpt en 16710 hĂ€r pĂ„ forumet och vĂ€ntar med spĂ€nning tills jag fĂ„r den pĂ„ söndag. DĂ€rav intresset för inserts.
16710 funkar för jÀvla bra pÄ nato. Körde nog nÀstan 50/50 med lÀnken nÀr jag hade min.Det blingiga jubileet Äkte av och natot Äkte pÄ. Ingen Àlskad kombination vad jag vet. Det ger mig lite vibbar av militÀrt flygarur.
Fy fan vilken jobbig upplevelse.. Ăr det nĂ„got som försĂ€kringen kan fixa? Byta ringen?Efter det att jag rĂ„kade ut för ett personrĂ„n, dĂ€r jag lyckades hĂ„lla i min nya Rootbeer (126711 som Ă€r knappt en mĂ„nad gammal), sĂ„ har den fĂ„tt sig lite egen karaktĂ€r. I tumultet sĂ„ Ă„kte bĂ„da jag och klocka i backen (ett par ggr). Enda mĂ€rken blev smĂ„ hack i den yttre ringen runt bezel i rosĂ©guld. Men det Ă€r jue synd pĂ„ en prillans klocka. Tack o lov sĂ„ syns det inte med blotta ögat. Men det hade kunnat sluta mycket vĂ€rre. Blev av med mobil och mastercard. Ett annat sĂ€llskap kom gĂ„ende lĂ€ngsmed gatan, sĂ„ förövarna valde att lĂ€gga benen pĂ„ ryggen. Rent fysiskt sĂ„ slutade det med 2 benbrott. SĂ„ jag Ă€r Ă€ndĂ„ lĂ€ttad ^^
Har inte kollat upp om jag skall vara Ă€rlig, skadorna Ă€r sĂ„ pyttesmĂ„ att jag inte besvĂ€ras utav det heller. Men jacken i det yttre guldet som löper lĂ€ngs bezelns utsida syns med blotta ögat vid klockan 4 och 22, om man hĂ„ller upp den mot ljuskĂ€lla i vinkel. Keramiken och kristallen klarade sig utan en skrĂ„ma, likasĂ„ armbandet, luggarna och resten utav caset. . Jag kan tĂ€nka mig hur det hade sett ut om det hade varit aluminium, hua.Fy fan vilken jobbig upplevelse.. Ăr det nĂ„got som försĂ€kringen kan fixa? Byta ringen?
Urk! Var skede detta?Efter det att jag rÄkade ut för ett personrÄn, dÀr jag lyckades hÄlla i min nya Rootbeer (126711 som Àr knappt en mÄnad gammal), sÄ har den fÄtt sig lite egen karaktÀr. I tumultet sÄ Äkte bÄda jag och klocka i backen (ett par ggr). Enda mÀrken blev smÄ hack i den yttre ringen runt bezel i roséguld. Men det Àr jue synd pÄ en prillans klocka. Tack o lov sÄ syns det inte med blotta ögat. Men det hade kunnat sluta mycket vÀrre. Blev av med mobil och mastercard. Ett annat sÀllskap kom gÄende lÀngsmed gatan, sÄ förövarna valde att lÀgga benen pÄ ryggen. Rent fysiskt sÄ slutade det med 2 benbrott. SÄ jag Àr ÀndÄ lÀttad ^^
Södrehamn, en mindre stad mellan GÀvle och Sundsvall efter E4:an. Vi övernattade ett par nÀtter och skulle vidare norrut.Urk! Var skede detta?