Det bästa med soliga dagar år att gå in
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjena GMT vänner! Jag har en 16710 på oyster som jag älskar men skulle vilja ha ett alternativt till länk/band, vet dock inte riktigt vad jag vill ha. Visa mig era GMT klockor utan originallänk för inspiration! Väl mött!
Ser nästan ut som en coke i det ljuset!
Du är inte sugen på att byta med en Batman då126711CHNR får tjänstgöra ikväll
Är det gamla Root?
1675/3Är det gamla Root?
Häftig rackare. Tydligen första 2 tonen också
Ja den kom 69/70. Min är en 76a.Häftig rackare. Tydligen första 2 tonen också
Hur länge har du ägt just denna då?Ja den kom 69/70. Min är en 76a.
Sedan i mars.Hur länge har du ägt just denna då?
NejDu är inte sugen på att byta med en Batman då
Vad menar du med att det är förstört?Tja allihopa! Ny här och vet inte så mkt om klockor men min bror har köpt en begagnad 16710blnr men insertet
är nästan helt förstört, min fråga är kan man hitta ett insert till dom ute på nätet? Och hjälper en AD med detta ? Tack på förhand o tack KS!
Du kan köpa nytt insert och byta hos valfri AD.Tja allihopa! Ny här och vet inte så mkt om klockor men min bror har köpt en begagnad 16710blnr men insertet
är nästan helt förstört, min fråga är kan man hitta ett insert till dom ute på nätet? Och hjälper en AD med detta ? Tack på förhand o tack KS!
Han hade/har klockan i utlandet på semester och skrapat hela insertet på något sätt och bad mig kolla hans alternativ här i sverigeVad menar du med att det är förstört?
Tack för hjälp o svar!Du kan köpa nytt insert och byta hos valfri AD.
Kolla hos AD men det är inte säkert att de säljer ett insert om du inte har någon klocka att visa upp. Originalinserts annonseras ofta till överpriser på nätet.Han hade/har klockan i utlandet på semester och skrapat hela insertet på något sätt och bad mig kolla hans alternativ här i sverige
Jo jag hittar nästan bara kina kopior på nätet ingen original så blir nog o gå till nymans, uppskattar svaren o hjälpen!Kolla hos AD men det är inte säkert att de säljer ett insert om du inte har någon klocka att visa upp. Originalinserts annonseras ofta till överpriser på nätet.
16710 BLNR finns väl inte?Tja allihopa! Ny här och vet inte så mkt om klockor men min bror har köpt en begagnad 16710blnr men insertet
Jo det ska det göra det är ”batgirl”16710 BLNR finns väl inte?
menar du 116710 eller 16710? Bilder underlättar om du har
Förlåt ska vara 126710blnr!! Tack så mkt för tillrättningen16710 BLNR finns väl inte?
menar du 116710 eller 16710? Bilder underlättar om du har
Återkoppla gärna med hur han lyckats skrapa det. Iom keramiskt så ska det ganska mycket till för att göra minsta märke så man blir nyfikenFörlåt ska vara 126710blnr!! Tack så mkt för tillrättningen