• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Tycker det blev bĂ€ttre Ă€n förvĂ€ntat pĂ„ detta lĂ€derband. Vet inte hur mĂ„nga dödssynder jag begĂ„tt men Ă€r lyckligt ovetande. Det Ă€r ju i alla fall ingen dykare 😀
6DCC72EB-4E24-418D-9868-AAF20AA4BCA8.jpeg

Återkoppla gĂ€rna med hur han lyckats skrapa det. Iom keramiskt sĂ„ ska det ganska mycket till för att göra minsta mĂ€rke sĂ„ man blir nyfiken 😊
NÀr Rado lanserades i Sverige med Nymans som ad sÄ köpte min pappa en. Dom marknadsförde sig med att klockorna i princip var omöjliga att repa.
NÀr min pappa pÄ mindre Àn tvÄ Är fÄtt boett och lÀnk utbytt tre gÄnger pÄ garanti pga repor sÄ hörde Rado av sig och undrade hur tusan min pappa hade lyckats repa klockan och demade genom att dra en kniv pÄ lÀnken utan att lÀmna en endaste repa. Efter mÄnga om och men lÀrde dom sig att klockan repades sÄ hÄrt pga pappas jobb som pÄ den tiden drev restaurang och bar massa tallrikar sÄ att tallrikarna gjorda i keramik repade klockan.
Var en big deal för Rado som lĂ€rde sig att keramik repar keramik. Kul story. â˜ș

Jag har bestÀllt jubilee och fick svar 1-2mÄn men brukar gÄ fortare Àn en mÄnad. Dock inte svensk AD
Ok! LÀnkarna som Àr avsedda till 126710 ska enligt AD gÄ bestÀlla först from Januari fick de till svar ifrÄn Rolex. Jag har ju redan jubilie sÄ jag hinner fundera lite till om jag ska köpa eller ej :)

Tillbaka
Topp