Ser bra ut. Har sett nÀr Oskar kör sammaTillsvidare fÄr du bilder med lÀnk frÄn 114060 @Hebbe
GÄr fint det med sÄ slipper man det polerade och har glidelock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut. Har sett nÀr Oskar kör sammaTillsvidare fÄr du bilder med lÀnk frÄn 114060 @Hebbe
Antog det. Ni hÄller ju ihop dÀr nere! Aldrig övervÀgt att köra pÄ sublÀnk istÀllet just för finessen med glidelock?Ser bra ut. Har sett nÀr Oskar kör samma
NÀe! Vill ha det korrekt samt att jag gillar oysterlÀnken som Àr till. Borstade en gÄng nÀr jag hade 116710 BLNR men Ängrade mig nÀstan direktAntog det. Ni hÄller ju ihop dÀr nere! Aldrig övervÀgt att köra pÄ sublÀnk istÀllet just för finessen med glidelock?
Riktigt snyggt!Tillsvidare fÄr du bilder med lÀnk frÄn 114060 @Hebbe
Kan vara sÄ att det gÀller svenska marknadenOk! LÀnkarna som Àr avsedda till 126710 ska enligt AD gÄ bestÀlla först from Januari fick de till svar ifrÄn Rolex. Jag har ju redan jubilie sÄ jag hinner fundera lite till om jag ska köpa eller ej
Ăr inga tydliga fasningarna pĂ„ 16710. Nog blivit polerad en vĂ€nda, ingen tydlig borstning och aningen mjuk i formen men svĂ„ra foton att bedöma skicket pĂ„. Priset Ă€r nog rĂ€tt fair med tanke pĂ„ cert och box och att den faktiskt ser ut att vara i bra skick.Ber om rĂ„d av er GMT-kĂ€nnare hĂ€r! Ăr sugen pĂ„ en 16710 och undrar om nĂ„gon kan tala om för mig hur skicket pĂ„ klockan via lĂ€nken nedan Ă€r? Det kanske Ă€r otydliga bilder, men tycker mig inte se tydliga bevels/fasningar pĂ„ bandhornen som de vĂ€l har frĂ„n början? Ăr detta dĂ„ ett dĂ„ligt tecken pĂ„ överpolering? En "NOS" Ă€r utesluten p.g.a. priset, sĂ„ undrar om detta Ă€r vad man fĂ„r för motsvarande pengar? Tack pĂ„ förhand!
16710BLRO Rolex GMT-Master II Svart/StĂ„l Ă40 mm BEGAGNAD 162 203 kr
Rolex GMT-Master II Svart/StĂ„l Ă40 mm, tillverkningsĂ„r 2004-2004. Pris 162 203 kr.www.uretvintage.se
Ăr inga tydliga fasningarna pĂ„ 16710. Nog blivit polerad en vĂ€nda, ingen tydlig borstning och aningen mjuk i formen men svĂ„ra foton att bedöma skicket pĂ„. Priset Ă€r nog rĂ€tt fair med tanke pĂ„ cert och box och att den faktiskt ser ut att vara i bra skick.
Kan ta lite foton pÄ min men har den inte hemma för tillfÀllet, Àr frÄn samma Är och opolerad.
Ja polerad Àr den men det Àr ju dom flesta. Tycker ÀndÄ den ser bra ut i sin helhet, vÀrdet har jag lite svÄrt att sÀga nÄgot om men inget helgalet pris i alla fall. Insertet bra skick
HĂ€r Ă€r ett foto till, ser ju mer âriktigâ ut hĂ€r, som att den förra Ă€r retuscherad pĂ„ nĂ„t sĂ€tt..men vad tros om skicket fortsatt?
Gott! Ska be om nÄgra fler foton sÄ fÄr vi se!Ja polerad Àr den men det Àr ju dom flesta. Tycker ÀndÄ den ser bra ut i sin helhet, vÀrdet har jag lite svÄrt att sÀga nÄgot om men inget helgalet pris i alla fall. Insertet bra skick
Den dÀr och -61 Àr dem tvÄ bÀsta jag tycker att du haft av dem jag sett. Du hittar alltid riktigt bra exemplar! Det Àr kul att -61 lever kvar pÄ forumet hos en som verkar vara en otroligt stolt Àgare som kommer Àga den lÀnge.Long gone though. Nu har jag denna.
Jag har! Helt orörda i tillÀgg..Sugen att testa jubilee pÄ den hÀr godingen. NÄgon som har en 62510H + 550 liggandes?
Ska jag nÄgonsin ha en Ärsklocka sÄ Àr det en sÄn dÀr!Min brors hÄrt slitna frÄn 1987 tillsammans med en av mina tyskar.
Inserten ser riktig trevlig ut.Min brors hÄrt slitna frÄn 1987 tillsammans med en av mina tyskar.
Ja den Àr skön pÄ sitt sÀtt.Inserten ser riktig trevlig ut.
SjÀlv Àlskar jag det skicket pÄ Àldre klockor. Hoppas din son uppskattar den.Ja den Àr skön pÄ sitt sÀtt.
Kanske inte alla som uppskattar skicket. Vi köpte varsin samma dag hösten 1987 men hans har sett mer solljus Àn min
Lyspastan hÄller pÄ att fullstÀndigt ramla av.
Kul att den inte Àr rörd/polerad utan bara normal service sÄklart.
Min, numera sonens;
Du den dÀr combon flög högtTycker det blev bÀttre Àn förvÀntat pÄ detta lÀderband. Vet inte hur mÄnga dödssynder jag begÄtt men Àr lyckligt ovetande. Det Àr ju i alla fall ingen dykare