• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Jag har ju servicekortet pÄ den sÄ det ska ju inte vara nÄgra problem.
"Slirande krona" beskriver nog bÀttre det jag upplever sÄ det Àr sÀkert samma syndrom.
Men som du sÀger sÄ Àr det ju alltid bÀst att ta in den, men det Àr en trÄkigt kostnad om den redan Àr servad som sagt.
Men dÄ kanske det gÄr pÄ servicegaranti?
Har du kortet borde det inte vara nÄgra problem.

Kommer förmodligen fÄ halva ks emot mig nu men har testat Batman pÄ Oyster och jubilee nu och jag tycker jubilee inte bÀr upp caset.
BFD3F8B0-4945-448F-B408-CC5E5AC9A6BC.jpeg
EA7C4C26-7CB1-4751-86A1-2749CBD1A904.jpeg

SÄ jag sÀger att Oyster vinner alla dagar

Är uppskriven pĂ„ en GMT pepsi stĂ„l hos Krons. Ni med erfarenhet hur lĂ€nge ca behöver jag vĂ€nta? tacksam för seriösa svar. Allt gott!

Är uppskriven pĂ„ en GMT pepsi stĂ„l hos Krons. Ni med erfarenhet hur lĂ€nge ca behöver jag vĂ€nta? tacksam för seriösa svar. Allt gott!
Hur mÄnga andra klockor har du köpt av dem under tiden sedan du blev uppskriven?

Finns nog inget enkelt svar pÄ frÄgan. Det var nÄgon vara frus pojkvÀn jobbade dÀr, som fick en OP28 ganska snabbt, men annars kan det nog dröja nÄgra Är.

Sorry för ett dĂ„ligt svar
 🙄

Hur mÄnga andra klockor har du köpt av dem under tiden sedan du blev uppskriven?

Finns nog inget enkelt svar pÄ frÄgan. Det var nÄgon vara frus pojkvÀn jobbade dÀr, som fick en OP28 ganska snabbt, men annars kan det nog dröja nÄgra Är.

🙄
Tack för ditt svar. Öskar dig en fortsatt trevlig kvĂ€ll

🙄
Haha, VA?? 🙈
Seriös eller?? NĂ„gon vars fru Ă€r otrogen/har en Ă€lskare, och denna Ă€lskare har sett till att den Ă€kta mannen fĂ„r en pepsi?? För att stilla sitt dĂ„liga samvete eller vadĂ„ đŸ€Ł
Nog för att jag ocksÄ vill ha en pepsi. Men att pimpa ut frugan för att fÄ den kÀnns lite vÀl extremt

Men om ovan stÀmmer @kibo vet du dina alternativ. Köp hyllvÀrmare för nÄgon mille eller be frugan fÄ ihop det med nÄgon sÀljare dÀr

Haha, VA?? 🙈
Seriös eller?? NĂ„gon vars fru Ă€r otrogen/har en Ă€lskare, och denna Ă€lskare har sett till att den Ă€kta mannen fĂ„r en pepsi?? För att stilla sitt dĂ„liga samvete eller vadĂ„ đŸ€Ł
Nog för att jag ocksÄ vill ha en pepsi. Men att pimpa ut frugan för att fÄ den kÀnns lite vÀl extremt

Men om ovan stÀmmer @kibo vet du dina alternativ. Köp hyllvÀrmare för nÄgon mille eller be frugan fÄ ihop det med nÄgon sÀljare dÀr
FörstÄr verkligen inte vad du menar.

Lite offtopic nu, my bad, men du lĂ€ser vĂ€l inlĂ€ggen du svarar pĂ„? Kanske bara jag som reagerade pĂ„: -”Det var nĂ„gon vara frus pojkvĂ€n jobbade dĂ€r”
SĂ„g det pĂ„ ett internationellt forum och det var vĂ€l mer ett uttryck för hur sjukt det Ă€r i denna vĂ€rld
Inget personligt @kibo

Handlar vÀldigt mkt om köphistorik. Eftersom du blev uppskriven antar jag att du handlat dÀr innan, eller har en kontakt?

Sedan gÀller det att fortsÀtta visa att du Àr en bra kund medan du vÀntar.

Gissar pÄ 2-3 Ärs kö, men om du köper en del annat under tiden, kanske 1-2 Är beroende pÄ hur mycket du köper.

HallÄ!
NĂ„got av en nybörjare inom GMT ”vĂ€rlden” och gĂ„r i tankar pĂ„ att skriva upp mig pĂ„ en ”pepsi” med oyster. Nu till min frĂ„ga gĂ€llande skillnaden mellan gamla sub 11610 dĂ€r den har 40mm boet. Är det samma som till nya Gmt.n dĂ„ Ă€ven har 40mm boet. LikvĂ€l om det blĂ„ fĂ€ltet har samma fĂ€rg som föregĂ„ende GMT modell. NĂ„gon som vet konkret, dĂ„ jag upplever den mörkare i nyansen. Tacksam för svar 😊

HallÄ!
NĂ„got av en nybörjare inom GMT ”vĂ€rlden” och gĂ„r i tankar pĂ„ att skriva upp mig pĂ„ en ”pepsi” med oyster. Nu till min frĂ„ga gĂ€llande skillnaden mellan gamla sub 11610 dĂ€r den har 40mm boet. Är det samma som till nya Gmt.n dĂ„ Ă€ven har 40mm boet. LikvĂ€l om det blĂ„ fĂ€ltet har samma fĂ€rg som föregĂ„ende GMT modell. NĂ„gon som vet konkret, dĂ„ jag upplever den mörkare i nyansen. Tacksam för svar 😊
Inte samma, boetterna skiljer sig en aning i bĂ„de tjocklek och bredd pĂ„ bandhornen. Dessutom nĂ€stintill omöjligt att ”skriva upp sig” pĂ„ nĂ„gon lista i dagslĂ€get.

HallÄ!
Skillnaden pÄ bezeln mellan de Àldre femsiffriga och de nyare modellerna Àr att de Àldre kör aluminium och de moderna har keramisk. SÄ fÀrgen och nyansen Àr ju helt klart annorlunda.

Tillbaka
Topp