Amen.Helt rÀtt, gÀller nog 97% av alla klockor.![]()
16710 idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Amen.Helt rÀtt, gÀller nog 97% av alla klockor.![]()
16710 idag
DÄ kan jag andas ut...HÀnde mig idag nÀr jag skulle stÀlla in min nyinköpta Batman![]()
I princip omöjlig med ett utlÄtande med endast den bilden, du mÄste be om mÄnga fler.Hej alla gmtexperter!
Gillar verkligen denna klocka men Àr inte sÄ kunnig pÄ omrÄdet.
Ăr denna ngt att köpa eller..?
Mkt tacksam för synpunkter!
Med vÀnlig hÀlsning, / Gunnar
https://www.chrono24.se/rolex/gmt-m...stainless-steel-service-papers--id7041877.htm
Hej alla gmtexperter!
Gillar verkligen denna klocka men Àr inte sÄ kunnig pÄ omrÄdet.
Ăr denna ngt att köpa eller..?
Mkt tacksam för synpunkter!
Med vÀnlig hÀlsning, / Gunnar
https://www.chrono24.se/rolex/gmt-m...stainless-steel-service-papers--id7041877.htm
Skulle aldrig betala 58k för nĂ„got jag sett en bild pĂ„, be om mĂ„nga fler. Ăven om jag inte kan uttala mig om den specifika klockan Ă€r en 16710 definitivt nĂ„got du ska köpaI princip omöjlig med ett utlĂ„tande med endast den bilden, du mĂ„ste be om mĂ„nga fler.
Hade ocksÄ fÄtt en dÄlig kÀnsla. Ksn iof vara sÄ att sÀljaren ocksÄ Àr nojig och vill ha stenkoll pÄ dig. KÀnns ju iof onödigt omstÀndigt att sÀlja en helt ny klocka med kötid för under listpris pÄ blocket för att sedan gÄ och köpa en mer lÀttillgÀnglig klocka för pengarna. Hade ju vart smidigare att kolla upp nÄgon bra handlare och göra ett byte. Men jag vet inte, behöver ju inte vara nÄn fara hellerGÀllande mitt inlÀgg ovan, har nu skrivit en del med sÀljaren och det som slÄr mig Àr att texten i annonsen Àr korrekt skriven rent grammatiskt men sÀljaren skriver som han knappt har gÄtt ut högstadiet. Enligt sÀljare sÄ har han sjÀlv skrivit annonsen och han pÄstÄr att han fick klockan av sin pappa för sin tandlÀkarexamen men ville ha en i stÄl/guld. Han var ocksÄ vÀldigt snabb med att vilja veta mitt telefonnummer, adress och personnummer..
Fick en mycket dÄlig kÀnsla över det hÀr..
Tack för din input, valde att stÄ över dÄ det inte kÀndes alls bra.Hade ocksÄ fÄtt en dÄlig kÀnsla. Ksn iof vara sÄ att sÀljaren ocksÄ Àr nojig och vill ha stenkoll pÄ dig. KÀnns ju iof onödigt omstÀndigt att sÀlja en helt ny klocka med kötid för under listpris pÄ blocket för att sedan gÄ och köpa en mer lÀttillgÀnglig klocka för pengarna. Hade ju vart smidigare att kolla upp nÄgon bra handlare och göra ett byte. Men jag vet inte, behöver ju inte vara nÄn fara heller![]()
LÄter klokt! SÀrskilt viltigt att det kÀnns bra nÀr det gÀller sÄ mycket pengar. Hade det vart en klocka för ett par tusenlappar kanske det kvittar lite, men köper man en Rolex för 72 lax vill man ju ha en en bra kÀnsla i magenTack för din input, valde att stÄ över dÄ det inte kÀndes alls bra.
Har dock hittat ett nytt objekt som verkar vara mycket lovande : https://www.blocket.se/goteborg/Rolex_GMT_Master_2_76092506.htm?ca=15&w=1
Snygg med coke o jubilee'..Mitt bidrag för idag![]()
![]()
Men klockan Àr rÀtt och det Àr huvudsaken.Rootbeer Fredag
Datumet Àr fel..i know..
![]()
![]()
Precis...viktigt pÄ FredagenMen klockan Àr rÀtt och det Àr huvudsaken.
TackSnygg med coke o jubilee'..