• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

KvÀllspyssel
IMG_6888.JPG

Denna trÄd hjÀlper inte för GMT suget.. Söker en 5-siffrig klocka med SEL, men frÄgan Àr Pepsi (roligare) eller Coke (mindre uppmÀrksamhet)! Har nÄgon haft problem med Pepsi pÄ mera konservativa arbetsplatser?
Fokusera pÄ att hitta ett fint ex. Skit i vilket insert som sitter pÄ. PÄ 16710 byter man lÀtt och det finns att antingen köpa beg insert eller nya, svart/Coke/pepsi

Ett mycket bra alternativ :)
Tack Compiss, Halle81 - exakt min tanke att den kan sticka i folks ögon.
galaction - heh, det Àr lite det jag tÀnkt göra!
Tycker inte Pepsin Àr allt för uppseendevÀckande ÀndÄ. Bara vi klocknördar pÄ KS som skulle höja pÄ ögonbrynen. Kör en helguldare om du vill sticka ut.

Kanske att svĂ€ra i kyrkan..men jag har en fatlady frĂ„n -86, jag tĂ€nkte byta frĂ„n Coke till Pepsi-bezel. Men nĂ€r jag gick in till auktoriserad Rolex i Barcelona sa de att det inte gick byta. Är jag helt ute och cyklar?

Kanske att svĂ€ra i kyrkan..men jag har en fatlady frĂ„n -86, jag tĂ€nkte byta frĂ„n Coke till Pepsi-bezel. Men nĂ€r jag gick in till auktoriserad Rolex i Barcelona sa de att det inte gick byta. Är jag helt ute och cyklar?
Fanns pepsi som alternativ till fatlady nÀr den producerades? Dom jag sett har varit Coke bara? @Affe kanske har bÀttre koll? :)

Tillbaka
Topp