Tack!Fantastiskt fin klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Fantastiskt fin klocka!
Finns ju heltsvart medDenna trÄd hjÀlper inte för GMT suget.. Söker en 5-siffrig klocka med SEL, men frÄgan Àr Pepsi (roligare) eller Coke (mindre uppmÀrksamhet)! Har nÄgon haft problem med Pepsi pÄ mera konservativa arbetsplatser?
PÄ vilket sÀtt skulle man kunna fÄ problem med Pepsin?Denna trÄd hjÀlper inte för GMT suget.. Söker en 5-siffrig klocka med SEL, men frÄgan Àr Pepsi (roligare) eller Coke (mindre uppmÀrksamhet)! Har nÄgon haft problem med Pepsi pÄ mera konservativa arbetsplatser?
Tanken var nog att den syns mer Àn Coke och dÀrför kanske sticker i folks ögon.PÄ vilket sÀtt skulle man kunna fÄ problem med Pepsin?
Det hade jag struntat fullstÀndigt i.Tanken var nog att den syns mer Àn Coke och dÀrför kanske sticker i folks ögon.
Fokusera pÄ att hitta ett fint ex. Skit i vilket insert som sitter pÄ. PÄ 16710 byter man lÀtt och det finns att antingen köpa beg insert eller nya, svart/Coke/pepsiDenna trÄd hjÀlper inte för GMT suget.. Söker en 5-siffrig klocka med SEL, men frÄgan Àr Pepsi (roligare) eller Coke (mindre uppmÀrksamhet)! Har nÄgon haft problem med Pepsi pÄ mera konservativa arbetsplatser?
Ett mycket bra alternativVarför vÀlja nÀr du kan köpa ett extra insert för nÄgra hundra kr och variera?
RÄkar du ha nÄgon rekommendation av var man hittar ett bra utbud pÄ orginal Rolex inserts?Fokusera pÄ att hitta ett fint ex. Skit i vilket insert som sitter pÄ. PÄ 16710 byter man lÀtt och det finns att antingen köpa beg insert eller nya, svart/Coke/pepsi
Ad har ju nya för ca 1000krRÄkar du ha nÄgon rekommendation av var man hittar ett bra utbud pÄ orginal Rolex inserts?
Tycker inte Pepsin Àr allt för uppseendevÀckande ÀndÄ. Bara vi klocknördar pÄ KS som skulle höja pÄ ögonbrynen. Kör en helguldare om du vill sticka ut.Ett mycket bra alternativ
Tack Compiss, Halle81 - exakt min tanke att den kan sticka i folks ögon.
galaction - heh, det Àr lite det jag tÀnkt göra!
Vilken leveranstid kan man rÀkna med för en vanlig svart frÄn en AD?
Snyggt !
Aldrig vart ett stort fan av sexsiffriga gmt och förstÄr inte riktigt hypen...tycker hulken slÄr ut Batman med lÀtthet men vissa saker mÄste man ju bara haSnyggt !
Ăr du nöjd med den?
Fanns pepsi som alternativ till fatlady nĂ€r den producerades? Dom jag sett har varit Coke bara? @Affe kanske har bĂ€ttre koll?Kanske att svĂ€ra i kyrkan..men jag har en fatlady frĂ„n -86, jag tĂ€nkte byta frĂ„n Coke till Pepsi-bezel. Men nĂ€r jag gick in till auktoriserad Rolex i Barcelona sa de att det inte gick byta. Ăr jag helt ute och cyklar?
Mig veterligen kom fat lady bara med cokeFanns pepsi som alternativ till fatlady nÀr den producerades? Dom jag sett har varit Coke bara? @Affe kanske har bÀttre koll?
Antog nÀstan det men var sugen pÄ att kolla.Fanns pepsi som alternativ till fatlady nÀr den producerades? Dom jag sett har varit Coke bara? @Affe kanske har bÀttre koll?
Men kan du inte bara köpa ett pepsi-insert och byta sjÀlv?Antog nÀstan det men var sugen pÄ att kolla.
Kollade med auktoriserad för jag ville kolla om det gick..Men kan du inte bara köpa ett pepsi-insert och byta sjÀlv?
Skaffar du ett pepsi sjÀlv sÄ Àr det ganska enkelt att byta sjÀlv. Finns en bra trÄd i recensionsdelen som Compiss pÄ forumet gjort.Kollade med auktoriserad för jag ville kolla om det gick..