Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar för info..fick bara ett infall att testa nytt insert..men som sagt tidigare kanske som att svÀra i kyrkan..hehePrecis som EWEA pÄtalade sÄ kom 16760 bara med den röd/svarta inserten @Bas, fast det gÄr att byta till vilket insert du vill som passar till dom reffarna med safirglas .
![]()
![]()
Tackar för info..fick bara ett infall att testa nytt insert..men som sagt tidigare kanske som att svÀra i kyrkan..hehe
En skillnad Àr bla. att du kan stÀlla 24h visaren (GMT visare) individuellt pÄ 16713 kontra 16753 dÀr den Àr fast instÀlld i symbios med 12h visaren.Hej!
Har snöat in mig pÄ Gmt Rootbeer och undrar skillnaden mellan 16753 och 16713. Tacksam för svar.
Hej!
Har snöat in mig pÄ Gmt Rootbeer och undrar skillnaden mellan 16753 och 16713. Tacksam för svar.
Utöver det sÄ Àr det vÀl Àven safirglas pÄ 16713 medans det Àr plexi pÄ 16753.Hej!
Utöver det sÄ Àr det vÀl Àven safirglas pÄ 16713 medans det Àr plexi pÄ 16753.
Beroende pÄ Ärtal sÄ varierar ju Àven boettformen pÄ 16753 med bevels och kronskydd
Det Ă€r mer Ă€n vad jag vet isf. Tror inte 16753 kom med safir men inte sĂ„ pĂ„lĂ€st pĂ„ vad som hĂ€nde i slutet av modellens eraStĂ€mmer, bra att du Ă€r vaken @Luckyluciano, glömde av detta nĂ€r jag svarade! Ăr vĂ€l Ă€ven safirglas pĂ„ dom sena 16753 som kom med vitguldsindex .
Det Àr mer Àn vad jag vet isf. Tror inte 16753 kom med safir men inte sÄ pÄlÀst pÄ vad som hÀnde i slutet av modellens era![]()
Har du Àndrat uppfattning om keramisk GMT och designen av bezel etc?
Nope samma trist klockaHar du Àndrat uppfattning om keramisk GMT och designen av bezel etc?
Haha. Du postar ÀndÄ en del bilder pÄ den, men det ju tur för ossNope samma trist klocka med pÄ tok för stor index 12 och för plottrig vridring. Fattar verkligen fortfarande inte hypen
Ja jag Àr ju tvungen att testa nyköpetHaha. Du postar ÀndÄ en del bilder pÄ den, men det ju tur för oss![]()
Riktigt riktigt bra Ă€r den ocksĂ„. Ălskar tavlan!Min senaste gmt. Letat efter denna sĂ„ sjukt lĂ€nge!![]()
Tackar!! Den Ă€r otrolig. Vill bara ha en jubilee lĂ€nk nu som jag kan byta till dĂ„ och dĂ„Riktigt riktigt bra Ă€r den ocksĂ„. Ălskar tavlan!
VĂ€ldigt fotogenisk klocka
Ăr inte ett stort fan av Eastwood men det dĂ€r var sinnessjukt bra!!!!Inte min stil men kul att testa
![]()
Precis!Bytte till Pepsi idag, nu Àr det vÄr!
![]()
Har hört att nÄgra haft svÄrt att behÄlla sin gamla GMT bezel (vid köp av en ny för att Rolex vill kontrollera utbudet av anvÀnda bezels). Har ni hört om liknande instanser och var har ni senast köpt bezels utan problem för 16710?
Jag bestÀllde en sprillans ny pepsiinsert frÄn Pagolds i Skövde pÄ distans. Swishade betalning och fick den per post. No questions asked. Jag blev dock av nÄgon anledning nekad att köpa en pepsi pÄ Bergströms Uppsala. Jag kunde fÄ köpa svart eller Coke och dÄ fÄ behÄlla den gamla.
Ta av ditt insert och knata dit. Busenkelt.Har hört att nÄgra haft svÄrt att behÄlla sin gamla GMT bezel (vid köp av en ny för att Rolex vill kontrollera utbudet av anvÀnda bezels). Har ni hört om liknande instanser och var har ni senast köpt bezels utan problem för 16710?