• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Precis som EWEA pÄtalade sÄ kom 16760 bara med den röd/svarta inserten @Bas, fast det gÄr att byta till vilket insert du vill som passar till reffarna med safirglas .

DSC_5217.JPG
DSC_5221.JPG

Senast Àndrad:
Om nÄgon mot förmodan skulle ha tröttnat pÄ sin 116710LN sÄ Àr jag bara ett PM bort. Jag har en köpes ute, men det Àr ju sÀllan dÀr man hittat nÄgot :)

Hej!
Har snöat in mig pÄ Gmt Rootbeer och undrar skillnaden mellan 16753 och 16713. Tacksam för svar.

Förutom det ovannÀmnda som P-vakten sÀger sÄ Àr det tvÄ olika caliber pÄ klockan, i 16753 sitter det ett cal; 3075 medans det sitter ett 3185 i den nyare 16713. LÀgg dÀr till att det Àr nippledial tavla pÄ dom tidiga 16753 istÀllet för vitgulds index.

Utöver det sÄ Àr det vÀl Àven safirglas pÄ 16713 medans det Àr plexi pÄ 16753.
Beroende pÄ Ärtal sÄ varierar ju Àven boettformen pÄ 16753 med bevels och kronskydd

StĂ€mmer, bra att du Ă€r vaken @Luckyluciano :p, glömde av detta nĂ€r jag svarade! Är vĂ€l Ă€ven safirglas pĂ„ dom sena 16753 som kom med vitguldsindex .

Har hört att nÄgra haft svÄrt att behÄlla sin gamla GMT bezel (vid köp av en ny för att Rolex vill kontrollera utbudet av anvÀnda bezels). Har ni hört om liknande instanser och var har ni senast köpt bezels utan problem för 16710?

Har hört att nÄgra haft svÄrt att behÄlla sin gamla GMT bezel (vid köp av en ny för att Rolex vill kontrollera utbudet av anvÀnda bezels). Har ni hört om liknande instanser och var har ni senast köpt bezels utan problem för 16710?

Jag bestÀllde en sprillans ny pepsiinsert frÄn Pagolds i Skövde pÄ distans. Swishade betalning och fick den per post. No questions asked. Jag blev dock av nÄgon anledning nekad att köpa en pepsi pÄ Bergströms Uppsala. Jag kunde fÄ köpa svart eller Coke och dÄ fÄ behÄlla den gamla.

Jag bestÀllde en sprillans ny pepsiinsert frÄn Pagolds i Skövde pÄ distans. Swishade betalning och fick den per post. No questions asked. Jag blev dock av nÄgon anledning nekad att köpa en pepsi pÄ Bergströms Uppsala. Jag kunde fÄ köpa svart eller Coke och dÄ fÄ behÄlla den gamla.

Tack Magistern, bra att veta att det Ànnu kan lyckas. Har hittat ett fint exempel med coke och skulle gÀrna ha en pepsi..

Tillbaka
Topp