Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
16750 matt tycker jag Àr den optimala GMTn.Hej! Jag suktar runt lite i GMt-trÄden sÄhÀr pÄ lördagseftermiddagen. Har fnurlat runt kring olika referenser om man skulle slÄ till i framtiden. Vad skulle ni vÀlja, en 16750 med matt tavla frÄn tidigt 80-tal, eller en 16760 fat lady? Verkar vara typ samma pengar.
Jag tror jag gillar det lite "biffigare" boetten, men samtidigt vill jag nog helst ha pepsi och inte Coke.
BÀsta köp om man oxÄ tÀnker 10-15 Är framÄt?
Ligger ju en ute nu för 85 med lÀder och dubbla lÀnkar. AlltsÄ matt 16750. Kul med mattavla, gör mycket för helheten16750 matt tycker jag Àr den optimala GMTn.
Vad ligger 16760 pÄ nu? Tycker att de var förvÄnansvÀrt prisvÀrda för nÄgot Är sen. NÀstan billigare Àn mainstream 16710...
Mitt nÀsta klockköp blir en GMT-pepsi. Vilken modell borde jag spana efter, 16710, 16750?
16750 ifall du hade tÀnkt dig den med matt tavla och mÄlade index! Annars kan du lika gÀrna köra pÄ 16710:an!
SÄ lite som 16610/16800 dÄ. Tack Affe!
16750 matt tycker jag Àr den optimala GMTn.
Vad ligger 16760 pÄ nu? Tycker att de var förvÄnansvÀrt prisvÀrda för nÄgot Är sen. NÀstan billigare Àn mainstream 16710...
Klart ett alternativ..Ta av ditt insert och knata dit. Busenkelt.
Det Àr ju klart! Han Àr ju sjÀlv tvÄton.Plockade upp en liten trött fÄgel och rÀddade den frÄn att bli ihjÀltrampad pÄ vÀg till jobbet i morse. Den hade inget negativt att sÀga om TT.
![]()
Snygg Rolex gmt-explorer!VÀldigt nöjd med min nya GMT.![]()
Större chans att vinna pÄ Bingolotto tyvÀrrJag ska till Amsterdam över helgen, det vore ju kul om man sprang pÄ en ny pepsi pÄ Gassan. Fast det Àr vÀl ungefÀr lika stor chans som att vinna pÄ Bingolotto.![]()
16700 och 16710 mÄste rymmas inom den budgeten. Inga fullsetare men fina ex.FÄr man tag pÄ en ok GMT för 65 nuförtiden? Försöker navigera C24, men man kÀnner sig redan lurad med alla polerade case och servicedelar..
Jag letade febrilt efter en 16710 ett tag, hittade inget vettigt ex under 70k dÄ..16700 och 16710 mÄste rymmas inom den budgeten. Inga fullsetare men fina ex.
Det var det jag misstÀnkteJag letade febrilt efter en 16710 ett tag, hittade inget vettigt ex under 70k dÄ..
Jag letade dÄ efter en i bra skick utan tillbehör