Nu blir det rena spekulationer utifrÄn historien. Jag tror att 126710 som listar ca 82 kommer gÄ för nÀrmare 150 pÄ begmarknaden, beroende pÄ hur mÄnga som slÀpps givetvis. Skulle Rolex helt plötsligt ösa ut pepsi pÄ jubilee ja dÄ blir prisbilden annorlunda. Om privatpersoner sÀljer till marknaden och dess grÄhandlare kommer handlarna förmodligen ta ca 180 för den. Jag skulle tro att hypen blir större pÄ 126710 Àn pÄ 116500.JÀkla kool nyckelring!
Ot - nÄgon kanske kan svara pÄ en frÄga om de olika mögelreferenserna Och dess skillnader?
Tex 1675, 16700, 16710, 16750? Söker lite allmÀn vÀgledning bara frÄn nÄgon som vet och gÀrna berÀttar (Affe?)
Sen har jag en frÄga vad ni tror om priset pÄ den nya 126710 Pepsi och ev utveckling? Kommer det vara lika bra att lÀgga upp den för försÀljning direkt nÀr man fÄr den pga hur marknadsvÀrdet pÄ andra stÄlsport ser ut och ser ut att vara pÄvÀg mot?
Kikar man pÄ tex Hulk och Batman sÄ Àr juh priserna pÄ beg ex jÀmförbara med vad man betalar för samma modell i halvguld hos AD.. det Àr juh helt galet! Kommer Pepsin att kosta 150k i andrahand?
IsÄfall vet jag nog inte om det blir att behÄlla nÀr det vÀl dyker upp. Det finns mkt annat fint ocksÄ..
Mvh Roffe
Eftersom jag Àr hÀr och kladdar kan jag ju bjussa pà ett kavalkad
Senast Àndrad: