• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Bas

Patek
Den Àr lite udda och smÄtrevlig. Den vÀxer lite för varje bild man ser.
Den var verkligen trevlig IRL, den var diskret pÄ nÄgot konstigt sÀtt för att vara en TT.
Absolut nÄgot jag skulle kunna testa en period, men till list pris :)

JÀmförde caset mot en 116710LN och det var ingen mÀrkbar skillnad sÄ klassar den nya gmt för maxi case helt klart!
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Den var verkligen trevlig IRL, den var diskret pÄ nÄgot konstigt sÀtt för att vara en TT.
Absolut nÄgot jag skulle kunna testa en period, men till list pris :)

JÀmförde caset mot en 116710LN och det var ingen mÀrkbar skillnad sÄ klassar den nya gmt för maxi case helt klart!

Det var lite det jag hoppades pÄ, att den skulle vara nÄgot nertonad irl. Som du sÀger, till rÀtt pris kanske man testar nÄgon gÄng.
 
  • Like
Reactions: Bas

Xalle

Audemars
2-Faktor
8D01FF9C-665B-4553-AF00-CF3270F32961.jpeg

Bra skit!
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Handlare sinsemellan gÄr den för ca 150k
Till kund blir det minst 165k nu i början.
Om nÄn mÄnad sÄ har vÀl priserna gÄtt ner lite igen som vanligt pÄ TT
Vad listar den pĂ„ hos AD, typ 120’? För 165’ skulle jag inte köpa den Ă€ven fast den var trevligare pĂ„ dina bilder Ă€n Basel slĂ€ppet.
 
  • Like
Reactions: Bas

Bas

Patek
Mycket fin! Ser ut som att 24h visare Àr i samma material och fÀrg som resterande. Vad tycker du om de? Skulle man valt nÄgot mer utstickande som blÄ pÄ BLNR? Röd hade blivit lite för trÄkigt men samtidigt Àr det ju klassiskt GMT.
Ärligt talat tĂ€nkte jag aldrig pĂ„ det nĂ€r jag testade den, det ser ju vĂ€ldigt cleant ut nu.
Men gmt visaren Àr vÀl av rosé? sÄ det passar vridningen :)
 

Frourez

Omega
Ärligt talat tĂ€nkte jag aldrig pĂ„ det nĂ€r jag testade den, det ser ju vĂ€ldigt cleant ut nu.
Men gmt visaren Àr vÀl av rosé? sÄ det passar vridningen :)
Jag har dÄlig koll men antagligen Àr den rosé. Men som du nÀmner sÄ tÀnkte du inte pÄ de och ja de blir ju cleant, men Àr det nÄgot positivt eller negativt. Har inte riktigt bestÀmt mig Àn men hade vÀl inte varit fel att den skulle haft samma fÀrg pÄ texten? De kanske Àr samma fÀrg men att de syns dÄligt?
 

Bas

Patek
Jag har dÄlig koll men antagligen Àr den rosé. Men som du nÀmner sÄ tÀnkte du inte pÄ de och ja de blir ju cleant, men Àr det nÄgot positivt eller negativt. Har inte riktigt bestÀmt mig Àn men hade vÀl inte varit fel att den skulle haft samma fÀrg pÄ texten? De kanske Àr samma fÀrg men att de syns dÄligt?
Jag tror tanken Àr att rosé visarna och gmt texten ska matcha som alltid.
Bilderna var inte dom bÀsta men oavsett sÄ blev resultatet snyggt :)
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
126711 Àr fortfarande kvar pÄ Blocket. Personligen skulle jag kunna tÀnka mig att betala 135. Idag kÀnns den lite rolig men om nÄgra mÄnader kommer den kÀnnas ganska trött tror jag.
 

Vincent

Cartier
Jag har dÄlig koll men antagligen Àr den rosé. Men som du nÀmner sÄ tÀnkte du inte pÄ de och ja de blir ju cleant, men Àr det nÄgot positivt eller negativt. Har inte riktigt bestÀmt mig Àn men hade vÀl inte varit fel att den skulle haft samma fÀrg pÄ texten? De kanske Àr samma fÀrg men att de syns dÄligt?
GMT i Àdelmetall hade alltid guldvisare förr och denna nya flörtar ju med root beer som Àven den hade samtliga visare i guld.
 
Topp