Citerar mig sjÀlv. Ni kan se att det Àr ss modellen och inte wg genom kronan mellan Swiss MadeDet gÄr att byta till oyster fast folk skrev att det inte gick. Finns folk pÄ trf som testat utan problem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Citerar mig sjÀlv. Ni kan se att det Àr ss modellen och inte wg genom kronan mellan Swiss MadeDet gÄr att byta till oyster fast folk skrev att det inte gick. Finns folk pÄ trf som testat utan problem
Ok! HÀrligt! Tack för upplysningenDet gÄr att byta till oyster fast folk skrev att det inte gick. Finns folk pÄ trf som testat utan problem
Kan man köpa oyster och sÀlja beggat utan att torska pengar?Citerar mig sjÀlv. Ni kan se att det Àr ss modellen och inte wg genom kronan mellan Swiss Made![]()
![]()
![]()
Ring ad och frÄga.Kan man köpa oyster och sÀlja beggat utan att torska pengar?
DÄ blir man uppskriven pÄ vÀntlistan för lÀnkar & tillbehör.Ring ad och frÄga.![]()
Ja alltsÄ har hört att dom bara sÀljer till premiumkunder nu som köpt tillbehör till svÄrsÄldare mÀrken tidigare. Rolex ska ha strypt tillgÄngenDÄ blir man uppskriven pÄ vÀntlistan för lÀnkar & tillbehör.
Den Àr bra i alla klÀder!KlÀtt om gmtn frÄn pepsi jubilee till Coke oyster
![]()
![]()
Varför har den inte servicebehov? Ăr den servad sĂ„ lĂ€gg 70 i annat fall rĂ€kna med ankommande service och dĂ„ kĂ€nns 70 lite mktĂr det ovettigt att lĂ€gga 70ÂŽpĂ„ en 116710LN frĂ„n 2012 som inte Ă€r i servicebehov?
Ăr det ovettigt att lĂ€gga 70ÂŽpĂ„ en 116710LN frĂ„n 2012 som inte Ă€r i servicebehov?
Ăr det ovettigt att lĂ€gga 70ÂŽpĂ„ en 116710LN frĂ„n 2012 som inte Ă€r i servicebehov?
Om du har 5-6 tusen till sĂ„ köp en frĂ„n â16-17. Sannolikt bĂ€ttre skick, utan servicebehov (förhoppningsvis) och âbaraâ en tusing eller tvĂ„ över list. VĂ€ntan pĂ„ en ny borde annars vara överkomlig.
Inte jag iaf.Hype Äsido, Àr det nÄgon som tycker den nya pepsin Àr snyggare Àn en 16700 eller en 16710?![]()
Smaksak. Alltid gillat jubilee pÄ sexsiffrig. Tycker det gör sig snyggare pÄ sexsiffrig Àn femsiffrig.Ser inte lÀnken oproponerligt smal ut? Smal och hög.
Varför har den inte servicebehov? Ăr den servad sĂ„ lĂ€gg 70 i annat fall rĂ€kna med ankommande service och dĂ„ kĂ€nns 70 lite mkt
Om du har 5-6 tusen till sĂ„ köp en frĂ„n â16-17. Sannolikt bĂ€ttre skick, utan servicebehov (förhoppningsvis) och âbaraâ en tusing eller tvĂ„ över list. VĂ€ntan pĂ„ en ny borde annars vara överkomlig.
LÄter lite mycket för en 2012.
För info, tror 2012 har grön och lite sÀmre lume istÀllet för blÄ chromalight som Àr sedan 2013 tror jag. Kanske ingen dealbreaker om man nu inte hatar grönt eller blÄtt
HÄller med @eeee , lÀgg pÄ nÄgra tusingar och fÄ en nyare.
Tack för feedback, fick ett bÀttre erbjudande av en forummedlem nu som ska följas upp![]()
Men förlorar du inte lite av charmen utan hidden clasp?Smaksak. Alltid gillat jubilee pÄ sexsiffrig. Tycker det gör sig snyggare pÄ sexsiffrig Àn femsiffrig.
Har aldrig fattat varför vitguldarn inte Àr mer populÀr. Folk Àlskar pepsi sÀger de men sen Àr det ÀndÄ guldsubb som kÀnns mer lockande.FörstÄr inte riktigt hypen kring 126710blro.
Att fÄ tag pÄ en frÄn AD lÀr ju mer eller mindre vara omöjligt i ett par Är. Priserna hos grÄhandlarna börjar pÄ 150k(?) och uppÄt. LÀr vÀl dock kanske sjunka lite nÀr fler kommer ut pÄ marknaden, men lÀr ju dröja ett bra tag.
KÀnns mycket mer vÀrt att lÀgga till nÄgra kronor och fÄ vitguldarn pÄ oyster istÀllet.
Stiligare med CokeKlÀtt om gmtn frÄn pepsi jubilee till Coke oyster
![]()
![]()
Hade gÀrna haft en i wg om jag hade haft rÄd. Hidden clasp Àr snyggt och elegant. Gör sig bra pÄ dj, dd osv men har aldrig clasp med mikrojustering pÄ sportklockaMen förlorar du inte lite av charmen utan hidden clasp?
Har aldrig fattat varför vitguldarn inte Àr mer populÀr. Folk Àlskar pepsi sÀger de men sen Àr det ÀndÄ guldsubb som kÀnns mer lockande.