âThe horrorâŠ. the horrorâŠâ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dröm bezelen .Coke bezeln vÀxer pÄ mig. Fantastisk klocka
Fantastiskt bra val - en riktig vinnare och min absoluta favorit. GrattisEfter flera Ärs letande, vÀntande och velande slog jag Àntligen till och jag kunde inte vara mer nöjd!
Tack sÄ mycket!Fantastiskt bra val - en riktig vinnare och min absoluta favorit. Grattis
Lett -> http://www.watchwallpapers.com/bezel.htmlĂr det nĂ„gon hĂ€r som sjĂ€lv byter insert? Vad har man sig pĂ„ det eller ska man lĂ€mna in?
Tack!!
Har byttet et par ganger pÄ egen 16710, ja. VÊr nÞye med sentreringen av trianglet, slik at du treffer 100% pÄ 12-markÞren pÄ tavlen. Jeg fÞlger nesten guiden - men har funnet ut at det er bedre Ä montere bezel fÞrst og deretter sette inn insert. Da treffer man 100% hver gang. Lykke til.Tack!!
Haha vÄgar man ge sig pÄ detta dÄ? Har du testat?
Och har nÄgon ett pepsi insert till 16710 hojta
Insert köps nog billigast hos AD skulle jag tro. Om du kan tÀnka dig ett nytt. Naturligt fadade kostar ofta nÄgra tusen.Tack!!
Haha vÄgar man ge sig pÄ detta dÄ? Har du testat?
Och har nÄgon ett pepsi insert till 16710 hojta
Jag har bytt ett par gĂ„nger. Det klarar du av.Ăr det nĂ„gon hĂ€r som sjĂ€lv byter insert? Vad har man sig pĂ„ det eller ska man lĂ€mna in?
@patrick2190 SÄ vitt jag vet sÀljer inte lÀngre AD separat insertInsert köps nog billigast hos AD skulle jag tro. Om du kan tÀnka dig ett nytt. Naturligt fadade kostar ofta nÄgra tusen.
Mycket rykten kring det dÀr. Finns det nÄgon pÄ forumet som blivit nekad att byta insert pÄ sin klocka? Skulle det vara sÄ fÄr man vÀl peta bort insertet och gÄ till ADn.@patrick2190 SÄ vitt jag vet sÀljer inte lÀngre AD separat insert
Den hÀr Àr vÀl en av de mer osköna men samtliga kÀnns lite cheesy eller bara krystade. Denna landade nog inte ens bra pÄ den tiden, inte hos vissa iaf.Snubblade över denna hÀromdagen, reklamen hade nog inte tagits emot sÄ bra idag.