Kanske jag har fel, men visst var det 999 ex totalt varav 99 i vitguld?Ja precis runda 1000. Av dom sägs det att 300 var VG
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske jag har fel, men visst var det 999 ex totalt varav 99 i vitguld?Ja precis runda 1000. Av dom sägs det att 300 var VG
Kanske jag har fel, men visst var det 999 ex totalt varav 99 i vitguld?
Herregud så avis man blir Har precis införskaffat min första OQ 17014 och älskar den. Är dock bra sugen på en 19018 exakt som din där.En OQ DD-trio i vit & gulguld.
Riktiga godsaker!En OQ DD-trio i vit & gulguld.
Dom vanligaste tavlorna finns att beställa. Kostar 5600 kr inkl byte.Förlåt mig har säkert frågats 100ggr redan men någon som känner till ifall man fortf kan gå in till AD med en 17013 och beställa ny urtavla? Vet någon med säkerhet pris för ett sådant ingrepp + tavla? Tackar! Har ju precis köpt mig en 17014 men är nu på jakt efter en 17013 oxå... It never stops..
Tack för info!!Dom vanligaste tavlorna finns att beställa. Kostar 5600 kr inkl byte.
Wow, supernice!Ett par dagsfärska bilder. OQ 17014 A-serie.
Vilka är 'oss' ?
En ny bild för er som inte redan följer oss på Instagram.
Vilka är 'oss' ?
Hej OQ-folket! Skulle behöva er åsikt om skicket på länken till min 17013 som jag fick hem idag. Det är lite svårt att ta med mobilkameran men försökt få det att synas. Mellan guldet och stålet i länken är stålet nött, det är på insidan så inget som känns att det går att åtgärda med polering. Hur kan detta ha uppstått och vilken typ av värdereducering tycker ni att det gör med klockan? Tack snälla!
Nä precis har inte heller sett liknande. Nej såg inte på bilderna utan först när den kom. Ja på båda sidor av länken och mer eller mindre på alla länkbitar. Mindre ju närmre spännet och inget på sista länkbiten som jag tror e ny.Jag måste säga att jag inte sätt att länkarna slitits på det viset tidigare. Tcker det ser lite konstigt ut.
Är det så på att länkarna? Upptäckte du det nu eller syntes de tidigare?
Nä precis har inte heller sett liknande. Nej såg inte på bilderna utan först när den kom. Ja på båda sidor av länken och mer eller mindre på alla länkbitar. Mindre ju närmre spännet och inget på sista länkbiten som jag tror e ny.
De är tighta! Konstigt nog för mot en sten som du sa skulle ha skadat ovansidan oxå men detta är endast emellan guldet o stålet.. borde inte guldet gått först om det var från smuts/friktion?Ser mycket märkligt ut. Som någon draigt den på en sten. Hur sitter länkbitarna mot varnadra mellan stål och guld-bitarna är de lösa eller är det dikt an varnadra ?
Ser mycket märkligt ut. Som någon draigt den på en sten. Hur sitter länkbitarna mot varnadra mellan stål och guld-bitarna är
de lösa eller är det dikt an?
De är tighta! Konstigt nog för mot en sten som du sa skulle ha skadat ovansidan oxå men detta är endast emellan guldet o stålet.. borde inte guldet gått först om det var från smuts/friktion?
Låter ju märkligt, men kan det vara så att man bytt de delar i länken som är guld?De är tighta! Konstigt nog för mot en sten som du sa skulle ha skadat ovansidan oxå men detta är endast emellan guldet o stålet.. borde inte guldet gått först om det var från smuts/friktion?
Låter ju märkligt, men kan det vara så att man bytt de delar i länken som är guld?
Hej OQ-folket! Skulle behöva er åsikt om skicket på länken till min 17013 som jag fick hem idag. Det är lite svårt att ta med mobilkameran men försökt få det att synas. Mellan guldet och stålet i länken är stålet nött, det är på insidan så inget som känns att det går att åtgärda med polering. Hur kan detta ha uppstått och vilken typ av värdereducering tycker ni att det gör med klockan? Tack snälla!