Zalath
Silver
Min 17014 med cert.
Fick i ett byte men används inte alls i stort sett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min 17014 med cert.
Min 17014 med cert.
Måste snart skaffa en OQ!
Säg till när det ska flippas så länge det inte är den som läcker!OQ, 17000
Superfin!OQ, 17000
Haha, nä inte den som läcker, ett annat exSäg till när det ska flippas så länge det inte är den som läcker!
TackarSuperfin!
Är det Feskarns gamla? Fan va bra den är!
mycket vackert!
Tack ska du hamycket vackert!
Vet inte vem som haft den före mig faktisktÄr det Feskarns gamla? Fan va bra den är!
Bra, tack!Som på en vanlig Rolex.
Ett snäpp ut på kronan och sen upp för dagen och ned för datumet.
Två snäpp ut ställer du tiden.
Michael Young kanske är ett alternativ?
Ser riktigt skarp och fin ut. Jag störs inte det minsta av tickandet, tvärtom är det en del av charmen.Ref 17000. Enligt beskrivningen från 1980. Har haft den i två veckor nu. Känns kanon. Härligt med tickandet. Kan höra det svagt även när jag kör bil.
Har du testat en? Bärs väldigt bra och lite störreDom är så fantastiskt fina, dessa oysterquarts. Hade Rolex boostat upp dom till 38, 39 mm hade jag sålt en njure för en sådan.
Nej, faktiskt inte. Har testat någon DJ 36a, men den var på gränsen. Men OQ kanske funkar.Har du testat en? Bärs väldigt bra och lite större
Dom ska inte boostas någinstans, någonsin. Dom är fruktansvärt perfekta i sin storlek. En OQ bärs absolut större än en datejust.Dom är så fantastiskt fina, dessa oysterquarts. Hade Rolex boostat upp dom till 38, 39 mm hade jag sålt en njure för en sådan.
Känns som du måste skicka över en till mig för att bevisa tesen.Dom ska inte boostas någinstans, någonsin. Dom är fruktansvärt perfekta i sin storlek. En OQ bärs absolut större än en datejust.
Sålde min häromdagen för att jag är nyfiken på annat. Men det är absolut den coolaste klockan jag ägt!Känns som du måste skicka över en till mig för att bevisa tesen.
Den är intressant, absolut. Måste upp i 30 antar jag, för en hyfsad?Sålde min häromdagen för att jag är nyfiken på annat. Men det är absolut den coolaste klockan jag ägt!
30k? Nä du kan absolut hitta bra ex under det.Den är intressant, absolut. Måste upp i 30 antar jag, för en hyfsad?