Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det något som är konstigt med den där eller varför säljs den aldrig? Den ser grymt fin ut
Den är schysst. Undrar också varför den inte blir såldÄr det något som är konstigt med den där eller varför säljs den aldrig? Den ser grymt fin ut
Den läcker från boett och kronaÄr det något som är konstigt med den där eller varför säljs den aldrig? Den ser grymt fin ut
Kolla mitt svar ovan. Den läcker. Gripenbro är inte den snabbaste med att uppdatera sin sida med vad som är sålt heller. Den dyrare som ligger ute är totalrenoverad till nyskick med utbytesdelar och köpt av Mekmek. Vet inte om han har kvar den då han köper och säljer en hel del med gripenbro. Den är riktigt fin om han har inte har några problem med nyrenoveratVad har folk var åsikt om detta ex? http://gripenbro.se/artiklar/rolex/rolex-3.html
Den läcker från boett och krona
Kanske ej tät.Vad menar du med läcker? Har tittat på bilderna men är inte riktigt med.
En forummedlem köpte klockan. Tog den till Bergströms för trycktest för säkerhetsskull (trots nyservad med ett års garanti enligt gripenbro).Vad menar du med läcker? Har tittat på bilderna men är inte riktigt med.
Kolla mitt svar ovan. Den läcker. Gripenbro är inte den snabbaste med att uppdatera sin sida med vad som är sålt heller. Den dyrare som ligger ute är totalrenoverad till nyskick med utbytesdelar och köpt av Mekmek. Vet inte om han har kvar den då han köper och säljer en hel del med gripenbro. Den är riktigt fin om han har inte har några problem med nyrenoverat
Surt. Det borde nämnas i annonsen @Gripenbro.seEn forummedlem köpte klockan. Tog den till Bergströms för trycktest för säkerhetsskull (trots nyservad med ett års garanti enligt gripenbro).
Visade sig att klockan läckte från både boett och krona. Gripenbro skyllde på att han använde sig av en annan urmakare än vanligt. Forummedlemmen fick göra en krångelfri retur så det löste sig så båda blev nöjda. Men trist då jag själv var sugen på den.
Har även varit sugen på att köpa den jag med. Dåligt att Gripenbro inte är öppen med det i texten om han nu vet om den bristen dvs.En forummedlem köpte klockan. Tog den till Bergströms för trycktest för säkerhetsskull (trots nyservad med ett års garanti enligt gripenbro).
Visade sig att klockan läckte från både boett och krona. Gripenbro skyllde på att han använde sig av en annan urmakare än vanligt. Forummedlemmen fick göra en krångelfri retur så det löste sig så båda blev nöjda. Men trist då jag själv var sugen på den.
Kommer du bada med den då, annars är den ju grym.En forummedlem köpte klockan. Tog den till Bergströms för trycktest för säkerhetsskull (trots nyservad med ett års garanti enligt gripenbro).
Det var vad forummedlemmen sa. Gripenbro kanske fick tillbaka den och kolla igen och bildade sig en annan uppfattning. Enda anledningen till att jag vet det var för jag själv var sugen på att köpa klockan från medlemmen.Surt. Det borde nämnas i annonsen @Gripenbro.se
Läs svaret ovanHar även varit sugen på att köpa den jag med. Dåligt att Gripenbro inte är öppen med det i texten om han nu vet om den bristen dvs.
Givetvis. Alla klockor på länk eller gummi förväntar jag mig kunna använda till alla vattenaktiviteter som dyker upp förutom dykning. Ingen idé att ha en sportklocka som inte klarar av ens vardag enligt min mening.Kommer du bada med den då, annars är den ju grym.
Är det du som är gula blend tanten ?En bild på min OQ som jag har som daily user
Hahaha det är ju världens bästa ciggÄr det du som är gula blend tanten ?
Uuuh får såna "papiljotter i håret under köksfläkten vilt rökandes och babblandes med maggan i sladdtelefon sörplandes kaffe medans 3 oregerliga ungar ränner runt och far liv" - vibbar när jag tänker på gula BlendEn bild på min OQ som jag har som daily user
Uuuh får såna "papiljotter i håret under köksfläkten vilt rökandes och babblandes med maggan i sladdtelefon sörplandes kaffe medans 3 oregerliga ungar ränner runt och far liv" - vibbar när jag tänker på gula Blend
Skönt att det löste sigTja! Skickade tillbaka den 17013 som jag postade med konstiga slitningar på insidan av stålet i länken. Har nyligen köpt en annan som ska vara på ingång och tydligen opolerad Langar upp bild när jag får den
Opolerad.. Men är den skarp? Fruktansvärt mycket mer väsentligt på en oqTja! Skickade tillbaka den 17013 som jag postade med konstiga slitningar på insidan av stålet i länken. Har nyligen köpt en annan som ska vara på ingång och tydligen opolerad Langar upp bild när jag får den
Tycker den ser skarp och fin ut på bilderna iaf! Det återstår att se när jag får den Den är från -78 så det är cal 5035 och inte COSC.Opolerad.. Men är den skarp? Fruktansvärt mycket mer väsentligt på en oq
Skönt att det löste sig med den förra!
Snyggt! Snart är vi 17013 pre -80 kompisar
Old but gold. Eller hur man nu säger de.
En klssiker som tickar i alla väder
Väntar alltid extra kul med lite äldre modeller, nått speciellt när man bär domTja! Skickade tillbaka den 17013 som jag postade med konstiga slitningar på insidan av stålet i länken. Har nyligen köpt en annan som ska vara på ingång och tydligen opolerad Langar upp bild när jag får den
Stort!Snyggt! Snart är vi 17013 pre -80 kompisar
Man måste ju älska tavlanEn dagsfärsk bild på OQ 19019.