Lukkan
Basic
U.A.E hade ju vart hur fränt som helst till OQ har letat som fan efter en.Ja det fanns en uppsjö av tavlor på 80 och 90-talet. Kolla in OQ på IG där finns flera sånna lite udda varianter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
U.A.E hade ju vart hur fränt som helst till OQ har letat som fan efter en.Ja det fanns en uppsjö av tavlor på 80 och 90-talet. Kolla in OQ på IG där finns flera sånna lite udda varianter
Thanks. S62 är riktigt snygg
Den är ball! 22:an är inte heller fel. Tycker blått gör sig bra mot gulguldThanks. S62 är riktigt snygg
På rak arm, Du har inte koll på ungefärlig prisbild ?Den är ball! 22:an är inte heller fel. Tycker blått gör sig bra mot gulguld
Tavlorna med 8 stenar och 2 baguetter ligger på 17 800kr. Tror pyramid ligger på typ 5-6000kr och en vanlig tavla med stavindex strax under det. S22, jubileetavlan, borde kosta ungefär lika mycket som pyramid. Någon får gärna rätta mig om jag har fel!På rak arm, Du har inte koll på ungefärlig prisbild ?
Jag har skrivit lite här: https://klocksnack.se/threads/rolex-oq-tråden.13317/page-4#post-544867Någon som vet när de bytte från horisontell borstning till vertikal på oqdd?
Tack! Är det några andra skillnader med de senare bortsett från borstningen?Jag har skrivit lite här: https://klocksnack.se/threads/rolex-oq-tråden.13317/page-4#post-544867
Förutom borstningen är boetten något rundad där den går ner mot länken på nya generationen.Tack! Är det några andra skillnader med de senare bortsett från borstningen?
Blå pyramid..?Dessa går att beställa idag till 19018. Blå pyramid hade varit nice...
Det vore optimaltBlå pyramid..?
Nyförvärv
Kul, grattis! Riktigt fin!Nyförvärv
Man kan ju åka kollektivtSå sjukt sugen på en OQ - surt att vi precis har beställt ny bil till frun...
Så sjukt sugen på en OQ - surt att vi precis har beställt ny bil till frun...
Må så vara att klockor är livet men livet är inge kul utan bil! Dock tycker jag att var man/kvinna ska ha minst en OQ i sin ägo!Man kan ju åka kollektivt
Fan va bra den e!
Haha inte uppe i Jämtland - men däremot kunde hon gott behålla sin nuvarande Mini, men ett löfte är ett löfte.Man kan ju åka kollektivt
Önska dig en i julklappHaha inte uppe i Jämtland - men däremot kunde hon gott behålla sin nuvarande Mini, men ett löfte är ett löfte.
Så OQ får vänta lite men det kommer
Fin!OQ owners, stay classy!
Bilden får mig att undra vad som händer bakom kameran...OQ owners, stay classy!