Fråga och svar skall du få....Bilden får mig att undra vad som händer bakom kameran...
Vågar du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fråga och svar skall du få....Bilden får mig att undra vad som händer bakom kameran...
Vi låter det vara upp till fantasin va!Fråga och svar skall du få....
Vågar du?
Byt hos AD. Har hört att det kostar 400krKör OQ på generiska batterier eller kan bara AD byta?
Vad kan ett batteribyte kosta på ett ungefär?
Fin bild!
Champagne och Oysterquartz
Fin bild!
Jag e så trött på mina mobilbilder så har faktiskt beställt en ny kamera för att kunna plåta dinkorna lite bättre! (till frugan är säljargumentet att plåta ungarna såklart! )Stort tack
Såg den ute på köp & sälj. Varför vill du sälja var ju inte länge sen du posta en bild på värvningen.
Gör du rätt i, snyggt!Kör OQ idag
För att min YM inte säljer och måste få loss pengar till insats för bostad.Såg den ute på köp & sälj. Varför vill du sälja var ju inte länge sen du posta en bild på värvningen.
Ahh segt! För någon månad sen hade jag huggit på din 19018 då jag aktivt letade efter den eller ännu hellre en 1928. Andra klockinköp tog pengarna så ingen mer OQ ligger på inköpslistan närmsta tiden e jag räddFör att min YM inte säljer och måste få loss pengar till insats för bostad.
Här är min 81'a mycket nöjd, ligger mycket fint på armen.
Någon som vet vart jag kan fixa en extra länk?
Det är en 17014 dvs stål med vitguldsbezel och jubileelänkFin! Har du någon Ref. på den?
tjusigt!17000 is back, tät och fin
Tackartjusigt!
Alla modeller har safir och wr till 100m.Jag har fått ett stort sug efter en 17000, sjukt cool modell. Hur är det generellt med vattentäthet på dessa? Har alla årsmodeller av 17000 Safirglas?
Gött! Men törs man bada med en klocka från tidigt 80-tal eller bör man vara försiktig med det?Alla modeller har safir och wr till 100m.
Gå till AD och trycktesta. Hade nog inte badat med den personligen oavsett. Men visst, blir den godkänd på 100m så kan man ju doppa sig.Gött! Men törs man bada med en klocka från tidigt 80-tal eller bör man vara försiktig med det?
Sthlmnicklas förra? Hojta om du tröttnar.Kör OQ idag
Synd på borstningen, men ser fin ut! Fick du den såld?
Bara trycktesta och bada på, finns åtminstone en OQ som varit till salu hos handlare som har haft otätt case i år så va lite försiktigGött! Men törs man bada med en klocka från tidigt 80-tal eller bör man vara försiktig med det?
Nix. En nollpostare som skulle köpa men slutade svara när allt var klart och han bara skulle betala så bumpade den precis igen. Vad är det för fel med borstningen?Synd på borstningen, men ser fin ut! Fick du den såld?
Bara trycktesta och bada på, finns åtminstone en OQ som varit till salu hos handlare som har haft otätt case i år så va lite försiktig
Yes, that is the one. Har använt den hela 2 gånger på den månad jag ägt den kan eventuellt tänka mig släppa den rätt snart egentligenSthlmnicklas förra? Hojta om du tröttnar.
Oj, tråkigt borstningen är inte horisontell eller vertikal som på oqdd originalNix. En nollpostare som skulle köpa men slutade svara när allt var klart och han bara skulle betala så bumpade den precis igen. Vad är det för fel med borstningen?
Man lär sig något nytt varje dag!Oj, tråkigt borstningen är inte horisontell eller vertikal som på oqdd original