I väntan på fredagstråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj, tråkigt borstningen är inte horisontell eller vertikal som på oqdd original
Jag tror det är bilden som luras. Borstningen ser korrekt ut på andra bilderMan lär sig något nytt varje dag!
Tråden är redan inne på sidan 2I väntan på fredagstråden
Vad fasiken. Gubben brukar ju inte vakna först än 8! TackTråden är redan inne på sidan 2
I väntan på fredagstråden
Jag tror det är bilden som luras. Borstningen ser korrekt ut på andra bilder
He he he! Låter bra tycker jag.Yes, that is the one. Har använt den hela 2 gånger på den månad jag ägt den kan eventuellt tänka mig släppa den rätt snart egentligen
Alla modeller har safir och wr till 100m.
Aha, där ser man. Är det den utan COSC märkning?Det föesta gerationen var 50 meter
mmm.. guuuuld..Det har blivit många klockor sista åren men än så länge ingen helguldare med länk. Det är inte för att jag inte vill ha en
Testa, det är det bästa!mmm.. guuuuld..Det har blivit många klockor sista åren men än så länge ingen helguldare med länk. Det är inte för att jag inte vill ha en
Gör en bump på denna tråden. Inte för att jag har en OQ men tycker om att titta på dem.
Gör du helt rätt i är du ute efter en ?Gör en bump på denna tråden. Inte för att jag har en OQ men tycker om att titta på dem.
Vilken Ref?Vad går en OQ i bra skick? Inte för att jag är ute efter en men är nyfiken.
På sikt ja. Svart-, vit- eller blåtavlad 17013, -14 eller 19018.Gör du helt rätt i är du ute efter en ?
Ingen aning, har inte så bra koll! Men typ den vanligasteVilken Ref?
Skulle säga att den vanligaste är en 17000, här har du lite C24 priser ( http://www.chrono24.se/search/index...17000&searchexplain=1&sortorder=1&watchTypes= )Ingen aning, har inte så bra koll! Men typ den vanligaste
Kan hojta om jag skulle få för mig att kränga min går lite i tankarna men är en klocka som är svår att släppaPå sikt ja. Svart-, vit- eller blåtavlad 17013, -14 eller 19018.
Okej, tack så mycket!Skulle säga att den vanligaste är en 17000, här har du lite C24 priser ( http://www.chrono24.se/search/index...17000&searchexplain=1&sortorder=1&watchTypes= )
Jag köpte min första här på KS för 22tkr då var det ett riktigt bra ex men det var Watch only. Skulle säga att dom börjar på 21tkr och uppåt.
Jag bytte batteri i min den 8 december häromåret. Dessförinnan gjordes ett byte den 1 juni 2013. Så 3 år, ish.Hur länge ska ett batteri hålla i en OQ?! Känns inte två år väldigt lite kan vara tre år sedan också, eller är det som det ska vara! Själv skulle jag tycka att 5-7 år känns OK.
Ping @Nicklas.S.
Mina brukar hålla drygt 2,5 år men har läst att vissa håller 5 år. Tror att 2-3 år är som det ska vara.Hur länge ska ett batteri hålla i en OQ?! Känns inte två år väldigt lite kan vara tre år sedan också, eller är det som det ska vara! Själv skulle jag tycka att 5-7 år känns OK.
Ping @Nicklas.S.
350 kr ..har kikat på två ställen senaste halvåret men möjligt att det kostar 500kr hos vissaPriset för byte av batteri har för övrigt gått upp till 500 kr. Vet inte när prishöjningen gjordes, men det rör sig i alla fall om en ökning på 200 kr från år 2013.
Ah, Nymans i detta fall. Var har du kikat?350 kr ..har kikat på två ställen senaste halvåret men möjligt att det kostar 500kr hos vissa