Lukkan
Basic
HahahahaBoettsvågrar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HahahahaBoettsvågrar!
OfarligtBoettsvågrar!
Välkommen!Dålig fart i en sådan fin tråd! Äntligen kan jag joina!
Från 79, servad mm mm
Grattis, ser vass ut! Välkommen i batterirolleklubben!Dålig fart i en sådan fin tråd! Äntligen kan jag joina!
Från 79, servad mm mm
Ja där blir inga barn gjorda...Ofarligt
Riktigt fin. Säg till när den ska säljasDålig fart i en sådan fin tråd! Äntligen kan jag joina!
Från 79, servad mm mm
Jag lovarRiktigt fin. Säg till när den ska säljas
Skickar på lite fler bilder. Kom igen nu fellow OQs!
Ser gammal ut, kan det vara gårdagens bilder?Skickar på lite fler bilder. Kom igen nu fellow OQs!
Två från idag, en från igårSer gammal ut, kan det vara gårdagens bilder?
Bara en som datumet syns på så du klarar dig!Två från idag, en från igår
Kolla på bild nr1 under bubblan, med glasögon och detektivhatt. Då syns detBara en som datumet syns på så du klarar dig!
Sjukt fin !Skickar på lite fler bilder. Kom igen nu fellow OQs!
Behöver väl knappast förklaras med ord?Jag tror jag börjar känna ett behov av en Rolex OQ. Tycker det har en cool design med den integrerade länken.
Hur lyder era utlåtande, ni OQ ägare? Övertyga mig!
Definitivt inte. En bild säger mer än 1000 ordBehöver väl knappast förklaras med ord?
Det viktigaste är att du letar fram en med vass boett och länk eller åtminstone bevarad ursprungsform. Finns allt för många sönderpolerade ex. Tavla, visare och sånt är mindre viktigt om det inte är Mk1. Kolla också så att det inte finns batteriläckage.Definitivt inte. En bild säger mer än 1000 ord
Tack för bra och matnyttig information. Har du några bra exempel kring bra vs sönderpolerade exemplar?Det viktigaste är att du letar fram en med vass boett och länk eller åtminstone bevarad ursprungsform. Finns allt för många sönderpolerade ex. Tavla, visare och sånt är mindre viktigt om det inte är Mk1. Kolla också så att det inte finns batteriläckage.
Varsågod...Tack för bra och matnyttig information. Har du några bra exempel kring bra vs sönderpolerade exemplar?
Iofs inga OQ på bilderna utan ref. 1530 men samma case och exemplaren visar principen. Dock finns det allt där emellan och en något rund boett behöver inte betyda sönderpolerad eller utom räddning.
Varsågod...
Det borde absolut vara förklaringen. Förlånga springbars tvivlar jag på, känns som någonting man åtgärdar. Det där fenomenet ser man ju ofta liksom.Sett några ex där spring baren sticker ut. Innebär det automatiskt att boetten är hårt polerad eller finns det någon annan förklaring?
Har kikat lite på OQ en lång tid men det var först när jag första gången jag provade en jag föll pladask. Den var bara så rätt! Det var @jabla s OQ men han vägrade ju säljaJag tror jag börjar känna ett behov av en Rolex OQ. Tycker det har en cool design med den integrerade länken.
Hur lyder era utlåtande, ni OQ ägare? Övertyga mig!
Diskbänksrealism när den är som finast
Precis! Allt kan bli lite finare, lite roligareDiskbänksrealism när den är som finast
Hård polering behöver inte vara orsaken. Det är inga springbars på dessa utan en vanlig icke-fjäderbelastad sprint som man kan trycka in/ut från båda hållen. Är den intryckt för långt så sticker den ut för mycket i andra ändan. Exempel hur det ser ut på min.Sett några ex där spring baren sticker ut. Innebär det automatiskt att boetten är hårt polerad eller finns det någon annan förklaring?
Vad är din bedömning av exet ja la upp bilder på, hård polering eller ojämn sprint?Hård polering behöver inte vara orsaken. Det är inga springbars på dessa utan en vanlig icke-fjäderbelastad sprint som man kan trycka in/ut från båda hållen. Är den intryckt för långt så sticker den ut för mycket i andra ändan. Exempel hur det ser ut på min.
Bara att trycka till lite så är den jämn med boettkanten på båda sidor.