Finns en tråd jag gjorde med relativt korrekta sortimentutdrag. https://klocksnack.se/threads/den-ultimata-rolexurtaveltråden.89574/Tack för svar! Vet du hur sortimentet ser ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en tråd jag gjorde med relativt korrekta sortimentutdrag. https://klocksnack.se/threads/den-ultimata-rolexurtaveltråden.89574/Tack för svar! Vet du hur sortimentet ser ut?
Den tråden hade jag missat. Grymt bra jobbat med sammanställningen!Finns en tråd jag gjorde med relativt korrekta sortimentutdrag. https://klocksnack.se/threads/den-ultimata-rolexurtaveltråden.89574/
Hörde jag Oysterquartz?
Svar ja. Iaf på 19018. Tjejen gnällde så jävla mycket så jag fick lägga ner den under kläder i garderoben när vi skulle sovaLite nyfiken på OQ. Är tickandet så pass högt att det är på gränsen att det stör?
Ok är specifikt intresserad av 17000. Gnäll vill man gärna undvika...Svar ja. Iaf på 19018. Tjejen gnällde så jävla mycket så jag fick lägga ner den under kläder i garderoben när vi skulle sova
Den tickar högre än alla mina andra quartz men att säga att den tickar så högt att den stör ens sinnesro, Då är man överkänslig. jag tycker snarare att det är ett trevligt lugnande ljudLite nyfiken på OQ. Är tickandet så pass högt att det är på gränsen att det stör?
Ok är specifikt intresserad av 17000. Gnäll vill man gärna undvika...
Den tickar högre än alla mina andra quartz men att säga att den tickar så högt att den stör ens sinnesro, Då är man överkänslig. jag tycker snarare att det är ett trevligt lugnande ljud
En totalt orelevant fråga, vad tycker tjejen om ditt klockintresse?Jag håller med dauit. Mig störde det bara ibland när man kolla film. Tjejen däremot störde den jämnt
Hon bryr sig inte/lägger ingen vikt i det mer än att kommentera fan vad du sitter på klocksnack hela tiden någon gång i månadenEn totalt orelevant fråga, vad tycker tjejen om ditt klockintresse?
Spekulerade i att det kanske var ditt klockintresse som fick henne att störa sig på det ännu merHon bryr sig inte/lägger ingen vikt i det mer än att kommentera fan vad du sitter på klocksnack hela tiden någon gång i månaden
Det är ju inte så jäkla konstigtBlir lite kär varje gång jag plockar fram dessa. OQ 17000 & 17014.
Grymt fina exemplar! Nu blev jag sugen på att plocka fram min 17000 Mk1 som inte fått nån handledstid på länge. Får bli morgondagens klocka.Blir lite kär varje gång jag plockar fram dessa. OQ 17000 & 17014.
Båda är magi men din 17000 är något extra!Blir lite kär varje gång jag plockar fram dessa. OQ 17000 & 17014.
Absolut! Sitter och lyssnar på tickandet som bäst
Älskar tickandet från en OQ. Snygg och hyffsat ovanlig mk 1 tavla.Absolut! Sitter och lyssnar på tickandet som bäst