• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Submariner "Hulk" 116610LV

Har lagt märke till att på vissa hulkar så är det ett litet mellanrum mellan 300 och m, medans vissa har m intill siffran 300. Är det bilderna som lurar mig eller är det något som har ändrats efter en viss årsmodell?
 

Mr E

Omega
2-Faktor
Läst din recension ett antal gånger och suktat efter en hulk Slog till på en för några månader sedan.

Bra skrivet
747E1A9D-FD46-47C9-8149-CADBE930139B.jpeg
 

Zozoo

Rolex
Hulken VS Batman 2017.
Känns att Hulken vann kriget till slut.
Det blir kul och läsa om duellen under 2018.
 

Barricello

Audemars
Jag har haft Hulken 2 ggr.. Köpt->Sålt.. ångra att jag sålde.. Köpte igen, och trodde på att det nu va en keeper, men men, den rök igen ..kommer Säkerligen återkomma för en 3:e gången gillt :)
 
Tack för recension och bilder! En av de snyggaste klockorna i min mening, men skulle aldrig vara socialt accepterat med en grön klocka min umgängeskrets haha.
 

Johan82

Breitling
Tydligen är det 2-3 års väntetid på en hulk, iaf i Stockholm. Trist, för annars vore man ju sugen!

EDIT: Väntetid på en helt ny från fabrik, dvs.
 

Acke31

Omega
Absolut fantastisk klocka och väl skriven recension! Nu vart man ännu mer förälskad i sin LN m. tanke på liknelserna!
 
Topp