Hej
Var i Stockholm nu i två dagar och passade på och besökte Kroons, Rob och Nymans.
Kroons, fint bemötande, hade en pratstund i lugn och ro när jag kom på tur, ingen stress, jag förklarade att jag inte handlat där innan men handlat hos andra ad söder åt osv det som man kunde brställa 25% hp var Airking. 6-8 trodde hon.
Lite lättare på GS modeller beställ tas på Sub, ej Daytona g/s.
Rob Eng
Mycket trevligt bemötande, en kille vars namn jag inte säger, men borde kanske skriva det då det är bara positivt, han var väldigt bra, avslappnad, påminde mycket om Rolex i NYC där man tror att bara super rika bemöts men ivke, här var det en 10 poängare.
Här hade dom en Sub G/S tillgänglig för köp, explorer 1, och YachtM helguld har jag för mig.
Möjligt att skriva upp sig på listan dock ingen garanti att få klockan, så jag bedömer det lite sådär.
G/S gick att prata om, Datejust slät ring och AirKing.
Vi pratade sedan lite om pre-owned.
Han förklarade att kunderna inte är sådär snabba när dom får ”tha call” på g/s och vissa Guld modeller.
ingen skillnad på stål Daytona, Gmt, Sub där är det fortfarande lika tryck, enligt han.
Nymans
Bra bemötande, dom hade också en g/s explorer, ….. en SeaDweller har jag för mig också i G/S , en sub stod jämte men där stod det Exebition only.
Så man kan nog konstatera att G/S modellerna blivit mer tillgängliga, YachtM, Rootb, Sub , Datejust slät ring/oyster, dom modellerns vag ju också dim som gick upp mest pga det till slut inte fanns något annat Sport Stål att köpa, och här finns väl många av dom som innsätt hypen och ville hopps på, ingen köphistorik och många okuniga inom klockor som då köpte även g/s i hopp om att dom också skulle explodera tänker jag, med det inte sagt att det är något fel med G/S men det är så the stoty goes.