Om man skulle göra rent hus i Rolexfacket?
Eller iaf rensa lite/byta ut lite.
Kanske införskaffa lite vuxenklockor och minska antal lite. Svårt att få allt i bruk.
Kanske bättre att satsa på lite tyngre ur , men som håller värdet bra, alt tom ökar?
Vad är rimligt att betala/begära för tex en sub 114060 inte allt för gammal och utan repor?
En vintage GMT från tidigt 80 tal i bra skick?
En Explorer 36a från 99, väldigt fint skick, möjligen polerad en gång.
En Explorer 39a mk2 i fint skick även den skulle kunna vara lätt polerad.
En blå datejust 41, ca 6 månader gammal på oysterlänk och med slät glasring.
Och till sist de ständigt stigande Daytona i stål med vit tavla och Gmt 126710blro på jubilee, båda två i bra skick.
Och (ursäkta OT), en Lange Saxonia annual calendar I vitt guld och även den i bra skick.
Och slutligen en Aquanaut 5167, såklart i bra skick.
Jag tänker mig att alla klockor är fullset, alternativt har iaf papper som minst.
Jag kan ju läsa vad folk begär för sina klockor och vad annonserna säger, men det är så jäkla spretigt när det gäller många av klockorna att det kan skilja 30, 40%..
Så jag är intresserad på vad jag verkligen skulle få /få betala. Vad som är rimliga och shyssta priser.
Jag börjar bli för gammal för att åka och byta ut ett par klockor varje vecka och ändå blir de flesta knappt använda pga det finns de kag föredrar före..
Kanske är det dags att bli vuxen och allt det där.
Tacksam för alla ev spekulationer, ellernom.någon faktiskt har sålt/köpt någon av nämnda modeller relativt nyligen och vill berätta vad ni fick alt gav för den.
Tack på förhand. Hela dagen