• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex - Tråden där ni diskuterar ”värdeökning”, listor, orättvisor och spåkulor

Fick samtal och mail att fruns klocka finns i butiken.
Då återstår bara att hämta den.
5 månaders väntetid för en damrolex känns lite i överkant, men det blir väl så när man konfigurerar den själv.
köpte du en 28 eller 31 ? jag väntar oxå på att min frus DJ 31 skall anlända jag har väntat i 4 månader

Av vem? Säljaren på golvet som tjänar xx-månaden och fått gå någon tredagarskurs i att sälja Rolex och Tudor och kommer sluta där inom 4år?
Ägare av ADn i fråga ;)
Men ang. tilldelning för året är det inte så mystiskt som sagt, det var inte det jag menade när jag höll med lingrush

Senast ändrad:
Bumpar upp denna, någon som plockat ut något spännande nyligen eller fått några andra indikationer på ledtider? Väntar på en 126610ln sedan drygt ett år och tänkte nog klampa in och kolla läget.

Då ska vi se vad jag inte kan köpa här🤣
1000004517.jpg

Stämmer bra.
Lunch på AP house där de faktiskt hade 5-6 klockor tillsalu.
Alla Code plus en diverse

Även RM hade 4 tillsalu. Dåliga tider....
1000004497.jpg

Kompanjon skickade samma bild för någon månad sen.
65-01 fin men givetvis tillgänglig nu när det inte finns uppsida 😅

Hej hej

En kollega behöver present tipps till en 11årig kille som är besatt av digitala spel, internet,mm. Hon vill hitta på något utanför boxen. Jag tänkte mekanisk automatisk swatch.? Välkomnar alla förslag!

Bara få beställa en sådan e väl en bedrift :)
Bedriften är väl att verkligen få en?
"Stå på listan" kan väl hela Sverige om handlarn är på humör.
Det innebär ju inte att det kommer någon klocka.

Ordet "Beställa" används ju felaktigt när det inte finns någon garanterad leverans.
Vet inte riktigt vilket uttryck som blir mest korrekt.

Meddelat köpintresse kanske?

Tillbaka
Topp