FlipSwede
Guld
Inte bett om den specifika klockan utan blev erbjuden.Grattis, hur länge fick du vänta och har du någon tidigare köp historik?
Mvh.
Köpt en Sub LV innan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte bett om den specifika klockan utan blev erbjuden.Grattis, hur länge fick du vänta och har du någon tidigare köp historik?
Mvh.
köpte du en 28 eller 31 ? jag väntar oxå på att min frus DJ 31 skall anlända jag har väntat i 4 månaderFick samtal och mail att fruns klocka finns i butiken.
Då återstår bara att hämta den.
5 månaders väntetid för en damrolex känns lite i överkant, men det blir väl så när man konfigurerar den själv.
köpte du en 28 eller 31 ? jag väntar oxå på att min frus DJ 31 skall anlända jag har väntat i 4 månader
Av vem? Säljaren på golvet som tjänar xx-månaden och fått gå någon tredagarskurs i att sälja Rolex och Tudor och kommer sluta där inom 4år?100%, fått det erkänt till och med
Ägare av ADn i frågaAv vem? Säljaren på golvet som tjänar xx-månaden och fått gå någon tredagarskurs i att sälja Rolex och Tudor och kommer sluta där inom 4år?
Då ska vi se vad jag inte kan köpa här
Stämmer bra.St. Barths?
Stämmer bra.
Lunch på AP house där de faktiskt hade 5-6 klockor tillsalu.
Alla Code plus en diverse
Även RM hade 4 tillsalu. Dåliga tider....
Helt rätt.Kompanjon skickade samma bild för någon månad sen.
65-01 fin men givetvis tillgänglig nu när det inte finns uppsida
Bara få beställa en sådan e väl en bedriftSka bli intressant att se hur länge jag får vänta på en 126500. Satte upp mig på en sådan i veckan.
Bedriften är väl att verkligen få en?Bara få beställa en sådan e väl en bedrift
En katt?Det kom ett paket från C24 idag.
Dyr krabbat men han är C24 certifierad i alla fallEn katt?