En ting til.
Når man ser mange klokkemerker med en utrolig fancy presentasjon, tilstedeværelse, display og events - så må man jo være idiot for å ikke skjønne at når man kjøper en klokke fra disse merkene, så betaler man direkte for disse events og champagnen til folka der.
Det som er litt artig, er at Rolex ikke gir deg anledning til å se direkte hva pengene går til - utenom markedsføringsevents (tennis, F1, etc).
Det er sjelden man ser Rolex står og skåler i champagne på toppen av et snødekt fjell, der alle går i smoking og fotside kjoler. Så, jeg vil tro Rolex pumper mer penger inn i sine produkter, enn mange andre merker - som bruker pengene fra salg på events og (dyr) champagne.
Når man ser mange klokkemerker med en utrolig fancy presentasjon, tilstedeværelse, display og events - så må man jo være idiot for å ikke skjønne at når man kjøper en klokke fra disse merkene, så betaler man direkte for disse events og champagnen til folka der.
Det som er litt artig, er at Rolex ikke gir deg anledning til å se direkte hva pengene går til - utenom markedsføringsevents (tennis, F1, etc).
Det er sjelden man ser Rolex står og skåler i champagne på toppen av et snødekt fjell, der alle går i smoking og fotside kjoler. Så, jeg vil tro Rolex pumper mer penger inn i sine produkter, enn mange andre merker - som bruker pengene fra salg på events og (dyr) champagne.
Senast ändrad: