Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kan ju inte stämma. Hade jag vägrat ta emot.Fick veta att Nymans börjat med gravering av bak boetten av klockor, dvs man graverar in Nymans ur 1851 i ett sätt att stoppa flippare.
Känns ju otroligt att hämta ut en ny klocka och att ha ”reklam” graverat
Någon mer som sett/hört?
Varför skulle Nymans lägga energi på att göra livet svårare för flippare, dom säljer nog av sina lager ändå.Fick veta att Nymans börjat med gravering av bak boetten av klockor, dvs man graverar in Nymans ur 1851 i ett sätt att stoppa flippare.
Någon mer som sett/hört?
Givetvis för att det svider att NågonAnnan tjänar pengar på dem.Varför skulle Nymans lägga energi på att göra livet svårare för flippare, dom säljer nog av sina lager ändå.
I dagens fake news samhälle (f**k Trump, Musk, Zukerberg) så får man faktisk ta större eget ansvar för vad man läser och postar vidare som fakta. Skärpning mänskligheten!Givetvis för att det svider att NågonAnnan tjänar pengar på dem.
Men att de skulle gravera nya klockor utan köparens godkännande är givetvis fria fantasier
Noterar också hur ett antal i ens närhet fått ut nya GMT’s på jubilee så verkar onekligen som det nu tilldelats en hel del till sthlm. Dock inga pepsi’s…Snart 2 veckor med nya klockan o e fortfarande supernöjd![]()
En fundering när jag samma vecka plockade ut min bruce wayne så kommer det samtidigt ut 3st helt nya 2025 på blocket , så känns som att alla AD fick leverans av denna klockan samma vecka … oxå sjukt tråkigt att se då dessa klockor kunde gått till folk som verkligen ville bära dom själva !
Ha en go söndag Alla️
Du fick veta skriver du, min fråga är hur/vart/av vem fick du veta?Fick veta att Nymans börjat med gravering av bak boetten av klockor, dvs man graverar in Nymans ur 1851 i ett sätt att stoppa flippare.
Någon mer som sett/hört?
Det var det värsta! Bara bakboetten på Rolex alltså? På Tudor klämmer de dit tryck på tavlan utöver bakboettenFick veta att Nymans börjat med gravering av bak boetten av klockor, dvs man graverar in Nymans ur 1851 i ett sätt att stoppa flippare.
Någon mer som sett/hört?
Vad står det där uppe som är blurat? Alla som inte dansarDet var det värsta! Bara bakboetten på Rolex alltså? På Tudor klämmer de dit tryck på tavlan utöver bakboetten
![]()
![]()
PS. ingen ”AI” kreation bara så ni vet![]()
De där var gåvor till personalen om jag inte minns fel.Ändå svårt att tänka sig varför man skulle vilja ha en svensk återförsäljares namn på sin klocka någonsin (ingen regel utan undantag såklart, tex Erikson Urhandel). Med tanke på hur förnedrande hela köpeprocessen är så hade jag mycket hellre haft Lidl på boetten om jag ska vara ärlig.
Inte gåvor, det var snarare något personalen hade möjlighet att köpa i samband med deras jubileum till ett något rabatterat pris.De där var gåvor till personalen om jag inte minns fel.
Nej, kunder fick köpa dom. Flertal personer som har dom här på forumet. Har för mig köparens för- och efternamn är ingraverad på baksidan.De där var gåvor till personalen om jag inte minns fel.
Nu är väl Nymans i knattelaget,men Tiffany&Co på tavlan är ju rätt eftertraktat...
De där var gåvor till personalen om jag inte minns fel.
Mer än jag visste.Nej, kunder fick köpa dom. Flertal personer som har dom här på forumet. Har för mig köparens för- och efternamn är ingraverad på baksidan.
Hoppas de var saftigt rabatterade till kund…!Nej, kunder fick köpa dom. Flertal personer som har dom här på forumet. Har för mig köparens för- och efternamn är ingraverad på baksidan.
fullpris? @erowHoppas de var saftigt rabatterade till kund…!
Det var det värsta! Bara bakboetten på Rolex alltså? På Tudor klämmer de dit tryck på tavlan utöver bakboetten
![]()
![]()
PS. ingen ”AI” kreation bara så ni vet![]()
Den fonten på tavlan liknar något som hör hemma på "Nymans grill och kebab".![]()
Det här gjorde min kvällOnce you see it...
![]()
Hoppas de var saftigt rabatterade till kund…!
Nu är jag 99% säker på att det var fullpris.fullpris? @erow
Jämför du på allvar Tiffany&Co med Nymans nu?De där var gåvor till personalen om jag inte minns fel.
Nu är väl Nymans i knattelaget,men Tiffany&Co på tavlan är ju rätt eftertraktat...
Absolut!Jämför du på allvar Tiffany&Co med Nymans nu?![]()
2.5 år tog det här med, men nu är den hemma! Både glädje och lite sorg, mailet kom 1h efter vår hund fick somna in...
![]()
Reflekterade över det med!Du fick gamla boxen. Undrar när de har fasats ut?