ScubaKing
Guld
Det löjliga beteendet handlar ju självklart också om vilka typer de säljer till, de lär vilja kontrollera det sålänge dom kan. På längre sikt riskerar det att påverka varumärkets image. Finns en anledning till varför Burberry slutade sälja plagg med sitt klassiska mönster. Sen är det ju komiskt att AP ska vara så hårda när vissa av modellerna passar personer som tycker Pagani Zonda och Playboy-kaninen är smakfulla.
Jag antar alla människor är olika och tänker olika. Personligen skulle jag aldrig tillåta ett klockmärke att göra någon som helst efterforskning i mitt privat eller yrkes liv på grund av att jag vill köpa en av deras klockor.
Då står jag över och väljer ett annat märke helt enkelt.
Det har att göra med stolthet och integritet. Vad blir nästa steg, att jag ska behöva avstå andra klockor om jag köper deras, att jag måste bära den ett visst antal timmar och dagar i veckan för att marknadsföra den?