• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mario1971

Rolex
Ganska coolt "palm" sköld. Det är synd att de monterar det bara för små DJs. Och butikerna är inte tomma alls ...
20210728_163624-02.jpeg
20210728_162900-01.jpeg
20210728_162907-01.jpeg
20210728_162919-01.jpeg
 

mario1971

Rolex
Ämnet är fryst, så det måste flyttas lite. Låt oss prata om mekanismerna. Jag har märkt att min Batman på 3186 med en 48-timmars kraftreserv har precisionen i sin gång både på den helt lindade fjädern och på spetsen. Å andra sidan går Cermit på 3235-kalibern, med en deklarerad 70-timmars kraftreserv på en helt lindad fjäder, också till punkten, men vid spetsen när den lämnas i lådan förlorar den i genomsnitt en halv sekund en dag. Efter att ha lagt den i rotomaten i hög hastighet och lagt tillbaka den i lådan går den till punkten igen de första två dagarna och saktar ner något på den tredje dagen. Har du samma känslor om det? Diskutera gärna!
 

mido87

Omega
Hallå gänget!

Efter en lugn och skön sommar så har jag nog kommit fram till vad jag vill uppnå i klockväg. Jag har haft allt mellan himmel och jord men i princip alltid med tanken att tjäna pengar på försäljningen längre fram. Senaste året har jag knappt flippat några klockor för att få känna efter vad jag verkligen vill ha 😂

Det jag har kommit fram till är att mitt hjärta slår för Rolex. Tanken är att köpa en klocka om året tills jag känner mig nöjd 🙈 Jag är fullt insatt i AD ”spelet” men är det helt omöjligt att få tag i en 126613LB från AD som första pjäs. Framtiden får visa vad det blir men är ju självklart en 126610LV nästa på listan 😍 osv.

Är jag ute och cyklar som tror att det går att etablera en ny relation till en AD utan att behöva köpa massor klockor som jag egentligen inte vill ha? Tålamod och tid har jag 🙈

Allt gott!
 

FlipSwede

Rolex
Hallå gänget!

Efter en lugn och skön sommar så har jag nog kommit fram till vad jag vill uppnå i klockväg. Jag har haft allt mellan himmel och jord men i princip alltid med tanken att tjäna pengar på försäljningen längre fram. Senaste året har jag knappt flippat några klockor för att få känna efter vad jag verkligen vill ha 😂

Det jag har kommit fram till är att mitt hjärta slår för Rolex. Tanken är att köpa en klocka om året tills jag känner mig nöjd 🙈 Jag är fullt insatt i AD ”spelet” men är det helt omöjligt att få tag i en 126613LB från AD som första pjäs. Framtiden får visa vad det blir men är ju självklart en 126610LV nästa på listan 😍 osv.

Är jag ute och cyklar som tror att det går att etablera en ny relation till en AD utan att behöva köpa massor klockor som jag egentligen inte vill ha? Tålamod och tid har jag 🙈

Allt gott!
Nej det tycker jag val inte?

En TT Sub bor de kunna skaka fram om de vill ha dig som kund. Kanner du nagon som har kopeshistorik i den butik du tankt handla i sa kan det ju vara ide att bli introducerad.
Eftersom vi alla har ar arliga och tycker att betala skatt ar Haftigt! sa ska jag inte foresla dig att titta i ett lagskatteland.

Begagnad ar inte ett alternativ?
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Hallå gänget!

Efter en lugn och skön sommar så har jag nog kommit fram till vad jag vill uppnå i klockväg. Jag har haft allt mellan himmel och jord men i princip alltid med tanken att tjäna pengar på försäljningen längre fram. Senaste året har jag knappt flippat några klockor för att få känna efter vad jag verkligen vill ha 😂

Det jag har kommit fram till är att mitt hjärta slår för Rolex. Tanken är att köpa en klocka om året tills jag känner mig nöjd 🙈 Jag är fullt insatt i AD ”spelet” men är det helt omöjligt att få tag i en 126613LB från AD som första pjäs. Framtiden får visa vad det blir men är ju självklart en 126610LV nästa på listan 😍 osv.

Är jag ute och cyklar som tror att det går att etablera en ny relation till en AD utan att behöva köpa massor klockor som jag egentligen inte vill ha? Tålamod och tid har jag 🙈

Allt gott!
Varför vill du ha just en sub 126610lv ?
 
Topp