Bra ton här..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Å du halkade in på ett bananskalHörru, ta det lite lugnt va!
Och du lär snart halka ut på ett. Hej, hej!Å du halkade in på ett bananskal![]()
Har jag sagt det?
@Philippe Stern har ju finess.Tror @Philippe Stern fått en utmanare på forumet
Sant, men den har han utvecklat med tiden@Philippe Stern har ju finess.
Ja det stämmer, till skillnad från dig.@Philippe Stern har ju finess.
Nej den passar inte. Men du kan modda.
2400kr skulle jag få ge till en Hulk.Nån som vet vad ad tar för ett nytt safirglas till sub?
NejTroligtvis en fråga som kommer att gå till historien.. är en Submariners vridring vridbar åt båda håll?
Troligtvis en fråga som kommer att gå till historien.. är en Submariners vridring vridbar åt båda håll?
Troligtvis en fråga som kommer att gå till historien.. är en Submariners vridring vridbar åt båda håll?
Beror på årsmodell.
Ja om det är plexiglas, nej om det är safirglas.
Pleximodellerna har dessutom inga klicklägen.
Lite kuriosa är att på GMT är det båda hållen på alla modeller.
YM går också på båda hållen.
Vet inte hur det är på andra sub i ädelmetall med safirglas.
Var det klick från början på safir?Jag tog fram den stora boken och den säger att safir kom 1979 och först 1981 ändrades bezel till att bara gå att vrida åt ett håll.![]()
Ja!Var det klick från början på safir?
Var det klick från början på safir?
Hej,
Har satt upp mig nyligen hos Bergströmsur i GBG på väntelistan för 116710LN samt 116710BLNR. För LN modellen sade de 3-6 månaders väntetid, för BLNR 1-1,5 års väntetid. Någon som har erfarenhet hur lång tid det brukar ta utifrån tiderna de ger en? Hälsningar, Jakob
Deras uppskattningar stämmer nog tyvärr rätt väl med verkligheten. Men den som väntar på något gott...Hej,
Har satt upp mig nyligen hos Bergströmsur i GBG på väntelistan för 116710LN samt 116710BLNR. För LN modellen sade de 3-6 månaders väntetid, för BLNR 1-1,5 års väntetid. Någon som har erfarenhet hur lång tid det brukar ta utifrån tiderna de ger en? Hälsningar, Jakob
Hur funkar det när man ska ställa sig i kö? Måste man betala något "deposition"?Hej,