• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon som har en länk till databas där man kan se vilka boxar som kom till vilket årtal på gmt?
Verkar som dom kör med olika boxar på samma år 🫣
IMG_9134.png

Denna länk kan du ha nytta av

Hej
Är ny inom klockvärlden och har nyligen köpt en Sub via en gråhandlare. Tänkte besöka en Rolex AD i Stockholm för att spana in några andra modeller jag är intresserad av. Har sett mycket videos på sistone med tips om hur man beter sig hos en AD. Om det skulle komma på tal var jag köpt min nuvarande Sub, vad bör man då säga för att inte göra bort sig helt? Att den är köpt via en gråhandlare? Eller nåt annat?
En video hur man beter sig hos en AD låter rätt så intressant.

Om ni hade fått välja på en Daytona 116509 med blå tavla eller en pepsi med meteori-tavla vilken hade ni då valt. Jag måste välja vad som ska vara i min kollektion. Kan tillägga att jag har både en GMT och en Daytona så jag blir inte utan någon modell oavsett hur jag gör.

Om ni hade fått välja på en Daytona 116509 med blå tavla eller en pepsi med meteori-tavla vilken hade ni då valt. Jag måste välja vad som ska vara i min kollektion. Kan tillägga att jag har både en GMT och en Daytona så jag blir inte utan någon modell oavsett hur jag gör.

Hade gått på 116509 med blå tavla

Vilken GMT och vilken Daytona har du redan? Har du tex en pepsi ska du såklart gå på den blå Daytonan.

Vilken GMT och vilken Daytona har du redan? Har du tex en pepsi ska du såklart gå på den blå Daytonan.
Jag har 116500 och 116509, sedan så har jag en Batman och en vanlig pepsi på gång. Men är sugen att byta min 116509 mot en meteorit. Har alltid velat ha en klocka med meteorittavla.
Så det kan ju bli att jag sitter med tre GMT om det vill sig.

Tillbaka
Topp