Köp med både fin och normal spets så har du ett verktyg som klarar det mesta. Tror inte DSSD är särskilt annorlunda.Den kostar inte så mycket men det vore snöpet att beställa den och sen få veta att man skulle ha köpt en annan modell just för DSSD![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp med både fin och normal spets så har du ett verktyg som klarar det mesta. Tror inte DSSD är särskilt annorlunda.Den kostar inte så mycket men det vore snöpet att beställa den och sen få veta att man skulle ha köpt en annan modell just för DSSD![]()
Kommer du förbi Helsingborg med klockan så provar vi.Köp med både fin och normal spets så har du ett verktyg som klarar det mesta. Tror inte DSSD är särskilt annorlunda.
Missförstår jag bilden eller följer inte båda med?Köp med både fin och normal spets så har du ett verktyg som klarar det mesta. Tror inte DSSD är särskilt annorlunda.
Det blir nog billigare att köpa en av varje modell än att ta sig till HelsingborgKommer du förbi Helsingborg med klockan så provar vi.![]()
Man får med båda. I enda änden sitter den stora, och i andra änden är det en vändbar med liten + "pinne".Missförstår jag bilden eller följer inte båda med?
Det blir nog billigare att köpa en av varje modell än att ta sig till Helsingborg![]()
Okej! Då beställer jag!Man får med båda. I enda änden sitter den stora, och i andra änden är det en vändbar med liten + "pinne".
Gör så! Hade tänkt att skaffa en själv!Okej! Då beställer jag!![]()
Den vändbara pinnen finns i två bredder, fine passar till rolexlänkar.Okej! Då beställer jag!![]()
Vem jobbar med att svara i den här tråden? @acce1999 kanske är ledig...När kom de här lådorna?
![]()
Inte ledig... Jobbar...Vem jobbar med att svara i den här tråden? @acce1999 kanske är ledig...
Den ständiga frågan: är det värt att slanta upp mellanskillnaden mellan en 2000-tals 16613 och en 116613?
Ska användas som en daglig klocka.
Edit: har alltså ingen av dem
LV är coolast.116610LV eller en GMT II Batman?
16613 känns ju mindre. Inte maxi case t ex.Den ständiga frågan: är det värt att slanta upp mellanskillnaden mellan en 2000-tals 16613 och en 116613?
Mjo, det är nog sen blir. Men så börjar man att tänka att TT sub inte hade varit helt fel heller... Hur mycket skiljer i pris hos AD på LV och TT?LV är coolast.
Typ 40k.Mjo, det är nog sen blir. Men så börjar man att tänka att TT sub inte hade varit helt fel heller... Hur mycket skiljer i pris hos AD på LV och TT?
Måste klämma mer. Grönt är ju kul!Typ 40k.
LV är coolare än TT och mer mångsidig (enligt mig).
Jag säger BLNR!116610LV eller en GMT II Batman?
Jo precis, 75-80 k för en ny LV hos AD i Sverige. TT = 115-120k. Vet ej exakt men är 99% säker på att de är inom ramarna jag skrev.För en by LV ligger på runt 80 strecket gissar jag. Har pillat lite på en, men kan inte för mitt liv minnas priset.
Den ständiga frågan: är det värt att slanta upp mellanskillnaden mellan en 2000-tals 16613 och en 116613?
Man borde kunna få iaf 10k. Minst. Kostar väl 12 nya. Eller?Vad är rimligt att sälja en oysterlänk tillhörande en 116200 för, ca 6veckor gammal/använd, uttagen av mig hos rob, i princip nyskick?
I mitten på f-serien 2004.När kom de här lådorna?
![]()