Vad heter den
Bara att klippa en! Lätt värt 650 pix (+ nån momshunka).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad heter den
är även sugen på en monster. får se vad det blirBara att klippa en! Lätt värt 650 pix (+ nån momshunka).![]()
är även sugen på en monster. får se vad det blir![]()
det blir nog att väljaBåda!
Jag gjorde BTW en till beställning idag...
Paketöppningsdags!
DHL var precis här. Skönt att få bidra till samhällets omkostnader!
![]()
Det sagt så bränner vi väl helt enkelt av en bildsvit. Det blev något till min blivande fru också...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lätt värt en dryg tusenlapp för varsin beater! Tack för alla bra tips i tråden.![]()
Paketöppningsdags!
DHL var precis här. Skönt att få bidra till samhällets omkostnader!
![]()
Det sagt så bränner vi väl helt enkelt av en bildsvit. Det blev något till min blivande fru också...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lätt värt en dryg tusenlapp för varsin beater! Tack för alla bra tips i tråden.![]()
Grym den där seikon, ser brutalt mycket bättre ut på bilderna här än vad den gör på div. handlares hemsidor. Kliar i köpfingrarna!
Är den 37mm känns det som en perfekt storlek för den boetten!Instämmer. Riktigt trevlig Seiko. Men det står att den är 37mm, stämmer det ni som har den?
Instämmer. Riktigt trevlig Seiko. Men det står att den är 37mm, stämmer det ni som har den?
Ja, eller 38 kanske. Men den bär större, åtminstone på mig. Känns som 40mm.![]()
Bara att slå till! Det verkar ju dessutom bli årets sommarfluga på KS.![]()
Undrar också detta, skranglig skit eller någerlunda kvalle?SNKK47 här ovan ser ju riktigt bra ut!
37 mm är ju smuttigt värre. Men hur är länken på dessa? Köpte ju en Seiko i samma prisklass, skx009, vars länk nästan ramlade sönder!
Undrar också detta, skranglig skit eller någerlunda kvalle?
Najs! Då ska man bara bestämma sig för en urtavla då!Länken är inte fantastisk, inte alls faktiskt. Men den duger. Och den är fortfarande ljusår bättre än en Vostok-länk.![]()
Najs! Då ska man bara bestämma sig för en urtavla då!
Finns den i fler färger än svart alltså? Som vanligt har jag köpt först och kollat sen...![]()
Finns även vit med guldindex SNKK43..
DHL kom förbi. Känns som om bang for the buck-mätaren slår i taket. Denna har ALLT!
Ja den kan ju inte skymma diamanterna!...patetiskt kort sekundvisare -check!![]()