• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Roligaste klockorna för runt 1000-lappen?

iko Kinetic Submariner! Finns en ute på Chrono24 för den intresserade. Schysst budgetklocka för ca 1k.

image.php

Aj fan, beställde min i tisdags, tydligen legat i lager 100 m från min lägenhet sedan i fredags :shifty:
Tackar! Grym klocka för sån liten peng, äter dock armhår haha

Blev en till syrran också
ZmU1gO0.jpg

Ja den verkar grym för pengen! Har dock lite armhår så har kanske tur :)
Kommer den inte imorrn blir det mail och frågar vad som händer

Gud va rolig dom är creationwatches. Chattade med dom nyss och frågade vart min klocka var. Då har dom skickat den med "registred mail" Och det skulle ta 3-4 VECKOR!!! För värdet understeg $75.
Det stog ingenting om det när man checkade ut..klåpare.. :banghead:

Denke Du får hojta när Orienten vill ha en vintage-Farfar. Dock O-isad, men dat kan jag väl fixa också om det är ett krav?
image.jpg

Vintage farfar är ju grym. Skicka upp lite bättre bilder i Orient-tråden. Den förtjänar det! :)

Föll för övrigt också för grupptrycket och beställde en blå sådan Seiko.
Skulle köpa G-shock men den jag föll för var så billig att det blev 2 klockor. Väntan är olidlig! :D

SKX007/009-Aqualand-Sistem51..typ. Känner mig ruskigt tråkig och mainstream? i detta segment, brist på fantasi

Tillbaka
Topp