Den såg ju bara för mycket ut!
I like!![]()
Då ska du kolla den guldpläterade versionen...visst måste man ha en sån också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den såg ju bara för mycket ut!
I like!![]()
iko Kinetic Submariner! Finns en ute på Chrono24 för den intresserade. Schysst budgetklocka för ca 1k.
Jaa! Ge mig, ge mig!Då ska du kolla den guldpläterade versionen...visst måste man ha en sån också?
Jaa! Ge mig, ge mig!
Referens på den?
Nu har skönheten kommitgrym krogen klocka till sommaren!!
![]()
Vafan... Har väntat på min en vecka imorrn. Tullen sitter väl å smeker denMen grattis till årets sommardinka här!
Aj fan, beställde min i tisdags, tydligen legat i lager 100 m från min lägenhet sedan i fredags
Tackar! Grym klocka för sån liten peng, äter dock armhår haha
Blev en till syrran också
![]()
39mm.Instämmer. Riktigt trevlig Seiko. Men det står att den är 37mm, stämmer det ni som har den?
39mm.
![]()
Gillar min som 17. Tycker länken är bra för att vara en vikt länk. Härlig 80-talskänsla. Stabil, men självklart lätt.
Ångrar dock lite att jag inte köpte denna istället:
SNKK51
![]()
Korrekt, jag skrev fel.Den är också fin, men tycker absolut du gjorde rätt val. Referensen tror jag dock är snkk55![]()
700kr ? Jaså?
![]()
Höll på att fylleköpa ne sån där för ett tag sen. Men det stoppade ebay..650kr + tull så cirka 750kr
![]()
Denke Du får hojta när Orienten vill ha en vintage-Farfar. Dock O-isad, men dat kan jag väl fixa också om det är ett krav?
![]()
Ja, och det är inte fy skam.
![]()
![]()
![]()
vart köpte du det gummibandet och tillhärande spänne?Casio MDV106
![]()
vart köpte du det gummibandet och tillhärande spänne?
Ja du, har inget namn på den men förstår att du gillar den.Vad är det för Lagonda? gillar den skarpt!