Riktigt fint startkapital du har fått till där, men du inser väl att detta bara är början nu när du har öppnat lite på dörren? Själv införskaffade jag i förra veckan min nionde (klocklåda)...Nu har jag äntligen fått ihopa en RyssFemma.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fint startkapital du har fått till där, men du inser väl att detta bara är början nu när du har öppnat lite på dörren? Själv införskaffade jag i förra veckan min nionde (klocklåda)...Nu har jag äntligen fått ihopa en RyssFemma.
![]()
Fin klocka med ett riktigt bra budskap!God morgon!
![]()
Gillar Strelans tavla bättre. Men Sturmanskins ser ut att ha en fin vintagevit ton? Också fint. Svårt!![]()
Vilken ska jag behålla?? En ska bort, tror jag..
Precis. Sovjet föll. Kanske en repris för Ryssland snart?Fin klocka med ett riktigt bra budskap!![]()
Varför välja?![]()
Vilken ska jag behålla?? En ska bort, tror jag..
"Enter the recovery key" för den kan du väl?Fredag den 13e?
![]()
Precis! Säkert en sån där lätt Microsoftkod man enkelt lär sig en ramsa utantill om ..."Enter the recovery key" för den kan du väl?![]()
Just så! Bäst av allt är ju att man skall anmäla fel till IT via nätet.Precis! Säkert en sån där lätt Microsoftkod man enkelt lär sig en ramsa utantill om ...
ECOAGN927494635284596746389XYS;:03747
Blir ju: En Citron Och Aprikos Går Nakna 92749 ... miljarder ...
Elementärt!
![]()
![]()
Och det ärliga svaret är ju att du behöver båda.Varför välja?
Men om en MÅSTE bort ser jag ju att de är rätt olika i diameter.
Var ärlig med dig själv och känn efter rejält om du är en "stor klocka-kille" eller närmast alltid väljer de lite smäckrare.
För stor, eller för liten - landar oftast i sällananvändning.
Hahahahaha!!Just så! Bäst av allt är ju att man skall anmäla fel till IT via nätet.![]()
God lunch och Luch påer denna fredag den13
!
![]()
Du beskriver min vardag, men jag ser det från IT-avdelningens sidaJust så! Bäst av allt är ju att man skall anmäla fel till IT via nätet.![]()
Äh fy fn vilken dag. En riktig Olega dag. Allt går åt hel. Slår vad om att ölen är varm när man böjar bli fredagssugen.![]()
Olega Conny.
![]()
Jag fyller på med en bild på min från valborgshelgen.![]()
Fler bilder på Okean efterfrågades.. så här kommer ett kort från en grön sommardag innan covid.![]()
...som krabbarna i Piteå!!!Visst behöver vi "Brassa på med karaoke" när det är Fredag och allt?
Va längesedan så jag kör något Norrländskt idag
Observera även angelborr-dansen!! Den har vi kört här uppe så länge jag kan minnas...som krabbarna i Piteå!!!![]()
![]()
![]()
Fredags dykaren på plats och bara minuter kvar innan man kan klappa igen jobbdatorn och göra helg
![]()
Jag hade några bund för något år sedan, men de skänkte jag bort...Ah, på bund också!!!
Jag köpte några nya nato ifrån singularstraps som kom häromdagen, så nu har jag fler band och välja mellan (till de som inte har band).
Dock borde jag även beställt lite bund ifrån någonstans, har alldeles för få...