Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det lönar sig aldrig att vara ordentlig.Bänkskive byte på agendan idag!
Väl limmat satan för 15 år sedan!!!synd att man inte fuskade.
PU-lim!!! Fram med dynamit och motorsågBänkskive byte på agendan idag!
Väl limmat satan för 15 år sedan!!!synd att man inte fuskade.
Ja folk tror att Ölandsbron sitter ihop med bultar men så är inte fallet, det är PU-lim den sitter ihop medSådär då!skivan bytt till en egenhyvlad betsad och oljad ekskiva,OCH jag är nöjd med resultatet men jä..r i min lilla låda vad multisågen fick jobba för att få den den gamla!
Tack!ja det var värt slitet faktiskt.Ja folk tror att Ölandsbron sitter ihop med bultar men så är inte fallet, det är PU-lim den sitter ihop med
Jäklar vad vackert det där blev!! Bra jobbat!!
Sådär då!skivan bytt till en egenhyvlad betsad och oljad ekskiva,OCH jag är nöjd med resultatet men jä..r i min lilla låda vad multisågen fick jobba för att få den den gamla!
Kvällsklockan!lättar upp lite efter en dag med duktigt ostadigt väder
Tack!ja den och Karlsson är tuffa faktiskt men din duo är inte pjåkig den heller!Den där e ju så cool!
Själv blev det ett byte med ikväll, till en Vostok med lite klibbigt gammel-cccp-bund.
Är du ung kan testa att klå mitt personbästa ”från förr” på 18:24. Idag är det lättare: stappla och överlev.Vi tar en näve katrinplommon och ser om grisen kan få nytt personbästa på 5km.
Är du ung kan testa att klå mitt personbästa ”från förr” på 18:24. Idag är det lättare: stappla och överlev.
Ja på 100 meter ganska okay i 3-7 secundmeter.
Men 200 meter blev det mer spridning!
Och på 300 meter var det för mycket vind för att visa ens!!
Elitorienterare eller? De brukar vara jävligt snabba. Kom jag under 25 min i dagsläget hade jag jublat men mer realistiskt mål är ju under 30 med mina förutsättningar. Milen på timmen hade varit helt ok idag. Men hälsenorna brukar protestera numera bara man knyter på sig skorna. Så mest röra sig för att må bra och klara sig från skrivbordsdöden är väl tanken.Är du ung kan testa att klå mitt personbästa ”från förr” på 18:24. Idag är det lättare: stappla och överlev.
Hehe!jag har faktiskt ögonen öppna om ett exempelvis Mosin nagant dyker upp!Du får ta fram ett 7,62-мм снайперская винтовка обр. 1891/30 гг. c оптическим прицелом ПУ на кронштейне Д. М. Кочетова när du skall skjuta på lite längre avstånd
Hade kunnst ta jägarlicens för att skaffa en K98. Eller kan man gå med som sportskytt och ha en 98a???Hehe!jag har faktiskt ögonen öppna om ett exempelvis Mosin nagant dyker upp!
Personbästa på 40,28 på milen med håll på 7,5 km(fick sportdryck istället för vatten) och nu förtiden är det mtb cykling/styrketräning för att förskjuta knäbyte!!!Elitorienterare eller? De brukar vara jävligt snabba. Kom jag under 25 min i dagsläget hade jag jublat men mer realistiskt mål är ju under 30 med mina förutsättningar. Milen på timmen hade varit helt ok idag. Men hälsenorna brukar protestera numera bara man knyter på sig skorna. Så mest röra sig för att må bra och klara sig från skrivbordsdöden är väl tanken.
Bör gå att få på sportskytte licens i en fältskytte klubb eller dyligt.Hade kunnst ta jägarlicens för att skaffa en K98. Eller kan man gå med som sportskytt och ha en 98a???
Nej bara smärt militär pannbenslöpare. Värmde aldrig upp, utan satte av i full fart och fick blodsmak efter typ 400 meter …Elitorienterare eller? De brukar vara jävligt snabba. Kom jag under 25 min i dagsläget hade jag jublat men mer realistiskt mål är ju under 30 med mina förutsättningar. Milen på timmen hade varit helt ok idag. Men hälsenorna brukar protestera numera bara man knyter på sig skorna. Så mest röra sig för att må bra och klara sig från skrivbordsdöden är väl tanken.
Då är vi två Mauritz Widforss har sålt några under årens lopp har jag settHehe!jag har faktiskt ögonen öppna om ett exempelvis Mosin nagant dyker upp!
Ja jag har sett det med och det har funnits nån på blocket med faktiskt!Då är vi två Mauritz Widforss har sålt några under årens lopp har jag sett
Hem - Mauritz Widforss
mauritzwidforss.com