• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Beo

Patek
2-Faktor
Bänkskive byte på agendan idag!🤮😊
image.jpg

Väl limmat satan för 15 år sedan!!!synd att man inte fuskade🤪.
image.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Är du ung kan testa att klå mitt personbästa ”från förr” på 18:24. Idag är det lättare: stappla och överlev.

Snabbt!

Mitt pb på 5km på tävling är 22:25 vid 39 års ålder , men det gick nog så snabbt då för att jag ju rejält uppvärmd efter 800m simning och 20km cyckling precis innan 😇. Löpningen var rejält kuperad med både branta backar och men även en hel del raksträckor.

Tiden inkluderar T2, dvs inklusive växlingen ifrån cycklingen, genom att springa med cykel först till skorna och sedan byta om till löpning för att börja springa.


Pb på 5km utan att vara rejält uppvärmd har jag ingen koll på.

20220529_093129.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Ja på 100 meter ganska okay i 3-7 secundmeter.
D2461406-B3C5-4C83-97AD-4F2986D68EE1.jpeg

Men 200 meter blev det mer spridning!😳
BFCEE701-339C-4A0F-A0FE-A50C0697D91A.jpeg

Och på 300 meter var det för mycket vind för att visa ens!!😫

Du får ta fram ett 7,62-мм снайперская винтовка обр. 1891/30 гг. c оптическим прицелом ПУ на кронштейне Д. М. Кочетова när du skall skjuta på lite längre avstånd 😉
 

Utvisaren

Patek
Är du ung kan testa att klå mitt personbästa ”från förr” på 18:24. Idag är det lättare: stappla och överlev.
Elitorienterare eller? De brukar vara jävligt snabba. Kom jag under 25 min i dagsläget hade jag jublat men mer realistiskt mål är ju under 30 med mina förutsättningar. Milen på timmen hade varit helt ok idag. Men hälsenorna brukar protestera numera bara man knyter på sig skorna. Så mest röra sig för att må bra och klara sig från skrivbordsdöden är väl tanken.
 

Beo

Patek
2-Faktor
Elitorienterare eller? De brukar vara jävligt snabba. Kom jag under 25 min i dagsläget hade jag jublat men mer realistiskt mål är ju under 30 med mina förutsättningar. Milen på timmen hade varit helt ok idag. Men hälsenorna brukar protestera numera bara man knyter på sig skorna. Så mest röra sig för att må bra och klara sig från skrivbordsdöden är väl tanken.
Personbästa på 40,28 på milen med håll på 7,5 km😳(fick sportdryck istället för vatten) och nu förtiden är det mtb cykling/styrketräning för att förskjuta knäbyte🤮!!!
image.jpg
å
 

MAz_666

Rolex
Elitorienterare eller? De brukar vara jävligt snabba. Kom jag under 25 min i dagsläget hade jag jublat men mer realistiskt mål är ju under 30 med mina förutsättningar. Milen på timmen hade varit helt ok idag. Men hälsenorna brukar protestera numera bara man knyter på sig skorna. Så mest röra sig för att må bra och klara sig från skrivbordsdöden är väl tanken.
Nej bara smärt militär pannbenslöpare. Värmde aldrig upp, utan satte av i full fart och fick blodsmak efter typ 400 meter …
Mina svårslagna tider (bortsett från riktiga idrottare) var nog 5:58 på 2K och 38 på milen.
Nu är det gubbjogging för hela slanten. Sällan över 5K.
 
Topp