Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!riktigt fin och vridring är ju inga problem att få tag på utan det är bara att veta om man vill ha orginal eller nån snygg modd!Hittade denna på loppis, tyvärr saknades vridringen.
Original ÄR väl snyggt nog.Grattis!riktigt fin och vridring är ju inga problem att få tag på utan det är bara att veta om man vill ha orginal eller nån snygg modd!
Det va som tusan! Det har jag missatJa jag har sett det med och det har funnits nån på blocket med faktiskt!
En rysk clown för 125 spänn. Vilket fynd!
Efter att ha spenderat söndagen i finuniform, och frotterat mig med ÖB, statsministern och många andra potentater, är det skönt att åter klä sig i grönt. Så nu kör vi klassisk militärmåndag med min kära ZAKAZ-Komandirskie lika ung som jag, på smakfullt ryskt bund.
Basker på soldater och skärmmössa på yoff.Kul! Hur ser en finuniform ut? Vilken färg? Vit?
Borde man inte rationalisera där och att alla kör blå?Basker på soldater och skärmmössa på yoff.
FV och Marinen har snitsiga kostymer i mörkblått.
Armén kör fortfarande i östtyskt grått ...
Icke! Armén vill alltid vara lite ”eljest”. Den nya som är på G att tas fram blir fortsatt mörkblå åt Marin o flyg, men troligen BRUN åt armén …Borde man inte rationalisera där och att alla kör blå?
Jo men det är väl fint att man knyter nya band med Tyskland.Icke! Armén vill alltid vara lite ”eljest”. Den nya som är på G att tas fram blir fortsatt mörkblå åt Marin o flyg, men troligen BRUN åt armén …
Tror Beo lättade ett par?Man kan se det som ett misslyckande... Jag ser det som en seger att jag inte bröt köpstoppet på typ 2 månader Antar att säljaren finns i den här gruppen (köpte på Tradera)
Nix!jag är oskyldig.Tror Beo lättade ett par?
Man kan se det som ett misslyckande... Jag ser det som en seger att jag inte bröt köpstoppet på typ 2 månader Antar att säljaren finns i den här gruppen (köpte på Tradera)
Va? Var ligger den loppisen?Hittade denna på loppis, tyvärr saknades vridringen.