Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den kombinationen av tavla, boett, svart bezel och brunt band ser bekant ut. Min hälsar.Äntligen lyckades jag få loss bezeln på den här klockan och byta. Blev betydligt bättre med en svart än den vita Kommer dock inte ifrån att den känns som en leksaksklocka när jag vant mig vid mina båda Zlatousts
Herrns stamtavla? Inte illa.Äntligen lyckades jag få loss bezeln på den här klockan och byta. Blev betydligt bättre med en svart än den vita Kommer dock inte ifrån att den känns som en leksaksklocka när jag vant mig vid mina båda Zlatousts
Alltså finns ingen moderator som rensar ur all porr i den här tråden?Vad mycket nytt kul det har kommit
Papa Smurf?Hmm, tror inte jag sett den, måste genast köpa en!!!
Cool! Rekommenderar köp!
Känns dock som hittepåtavla!
Helt rätt sommarband!Nu tar vi kväll.
På Cheapest Nato Straps... gör era orders så långt att ni bara har att tryck betala kvar. Gör sedan inte ordern. Ett dygn senare får man ett mail från dem där de undrar om något gick snett OCH SOCKRAR DEALEN MED 15% RABATT. Oink oink oink!!!
Ser mer ut som en sjöjungfru än en scubasnubbe, tycker jag…Vridringen är ju relativt ovanlig och bara den ev ett skäl att fundera på ett köp, men vad sjutton skall man säga om tavlan?
Blev ju i princip tvngad att köpa swingersbandet med pelikaner på.Grosshandlar'n kan sina knep
TACK! Jag lurade under stundom på om inte dykaren var en ... dyktris... Alternativt har livet som gräsänkling kanske blivit lite för långvarigt?Ser mer ut som en sjöjungfru än en scubasnubbe, tycker jag…
Snygga klockor men "fulubanden" kan jag vara utan. Men.... kan bli en sån framöver eller två.Några av de nya komandirskie "Pilot" modellerna va ju balla med faktiskt, även en 24 timmars
Några av de nya komandirskie "Pilot" modellerna va ju balla med faktiskt, även en 24 timmars
Överflöd är definitivt ett överflödigt ord.Kan vara någon här i tråden som har ett överflöd av just kronofer...
Klart misstänkt!
Jag återkommer med fler och mer avslöjande bilder när den har dumpit ner hos PN.Ser mer ut som en sjöjungfru än en scubasnubbe, tycker jag…
Men... är det inte alltid 20% rabatt där...På Cheapest Nato Straps... gör era orders så långt att ni bara har att tryck betala kvar. Gör sedan inte ordern. Ett dygn senare får man ett mail från dem där de undrar om något gick snett OCH SOCKRAR DEALEN MED 15% RABATT. Oink oink oink!!!
När man köper 5 eller fler. Inte annars!Men... är det inte alltid 20% rabatt där...
Ja..... och?När man köper 5 eller fler. Inte annars!
Paketöppning, efter ankomst i går. Vi kan väl kalla det Par i Guld, alt olika som bär.
Först ut en liten och nätt Desert Storm Cadet. Man kan fråga sig varför, men jag svarar hellre varför inte? Jag har en Series 1, som är The Shit i detta sammanhang, men jag har löst hållit ena ögat öppet åt Cadet-hållet. Oftast har jag hittat antingen överprissatta eller väldigt slitna exemplar, men när jag nu plötsligt ramlade över denna lilla skönhet i till synes helt oanvänt skick och jag dessutom kunde pruta ner priset en del var det ingen diskussion.
Fin även på baksidan (OBS måsen! ).
Nästa klocka är även den med boett i gulddoublé. I detta fall i form av en ur(!)cool Raketa i 24h-utförande. Snygg men svårläst och i väldigt bra skick. Man ser tom rester av klistermärket på baksidan.
Jag är inte en så hängiven swinger att jag köper 5 flamingoband. Inte än i alla fall.Ja..... och?